  • 11. Data: 2011-11-21 10:04:20
    Temat: Re: BGZoptima-zakladanie
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Krzysztofie!

    W niedzielę, 20 listopada 2011, o godz. 22:23:17, napisałeś na temat:
    "BGZoptima-zakladanie"
    Krzysztof o...@p...onet.pl, news:jabr48$50k$1@news.onet.pl

    > Umowy ramowej nie mozna pobrac, wyskakuje blad. Moze oni ja dopiero tworza i
    > ten rachunek , na ktory trzeba przelac 1zl. SMS z numerem rachunku do
    > przelewu tez nie dotarl.

    Ten przeszedł tego samego dnia kiedy zakładem konto.

    > E-mal wprowadza w blad, bo link do umowy ramowej
    > nie pozwala jej pobrac po wpisaniu potrzebnych danych.

    Od środy tej umowy nie mogę pobrać.

    --
    Hej!
    TZ

    - Duży wpływ na rozwój kultury miał Cyryl i jego metody -

  • 12. Data: 2011-11-21 12:02:05
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Krzysztofie!

> [...]

    > E-mal wprowadza w blad, bo link do umowy ramowej
    > nie pozwala jej pobrac po wpisaniu potrzebnych danych.

    cd...
    Przed chwilą otrzymałem DigiPass i pismo z nr klienta, nr konta i instrukcją
    obsługi.
    Zgrabne, twarde tekturowe pudełko, zamykane na magnes a w nim to co wyżej.

    Teraz tylko czekać na drugą przesyłkę z PINem do DigiPassu...

  • 13. Data: 2011-11-21 12:10:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
    > jestem od generalizowana - że to niedoróbka.

    4 raz w ciagu 3 dni probuje zalozyc tam konto.
    Telefon w play. Smsy nie dochodza.

    To jest niedorobka i wcale nie generalizuje :)

  • 14. Data: 2011-11-21 13:41:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 13:02:05 +0100, TZ napisał(a):

    > Przed chwilą otrzymałem DigiPass i pismo z nr klienta, nr konta i
    > instrukcją obsługi.

    Polecony czy normalny?

  • 15. Data: 2011-11-21 14:47:50
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jureq!

    W poniedziałek, 21 listopada 2011, o godz. 14:41:02, napisałeś na temat:
    "BGZoptima-zakladanie"
    jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl, news:jadkde$gue$1@news.lublin.pl

    > Polecony czy normalny?

    Zwykły, nadany 18-11-2011.

    --
    Hej!
    TZ

    - Listek cebuli odwodni się w wyniku deplamolizy i będzie taki flakowaty. -

  • 16. Data: 2011-11-21 15:04:35
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > zadne SMS nie dochodza przy zakladaniu konta, takze nie mozna go
    > otworzyc...
    > Chyba trzeba sobie dac spokoj z otwieraniem tego konta, bo widac, ze to
    > jednak niedorobka...
    Moze komus sie przyda.
    Pytania na k...@b...pl nie docieraja (dostaje, ze [undeliverable])
    wiec postanowilem przetestowac w boju zakladanie konta indywidualnego z
    powiazanym wspólnym.
    Wniosek w sobote okolo 11:00, powiazane - mBankowe wspólne, na którym jestem
    drugim ze wspólposiadaczy.
    Dzis o 15:19 mail: Witaj,... dziekujemy,.... wyslemy.....
    P.G.
    P.S. Podoba mi sie w regulaminie definicja Digipass. Ciekawe jak mozna
    zabezpieczyc dostep w oparciu o losowe kody ?

  • 17. Data: 2011-11-21 17:45:15
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 21 Lis, 13:02, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:

> [...]
    > obsługi.
    > Zgrabne, twarde tekturowe pudełko, zamykane na magnes a w nim to co wyżej.

    Tez dostalem. Pudeleczko ekologiczne, to sie chwali. Na liscie
    przewodnim podana jest kwota przelewu otrzymanego przez bank i
    ostrzezenie zeby nie gmerac przy tokenie do momentu otrzymania PINu.
    Ciekawe czy tego samego tokena mozna uzywac do autoryzacji transakcji
    w 'starym' BGZ.

    MK

  • 18. Data: 2011-11-22 13:23:58
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Mku!

    W poniedziałek, 21 listopada 2011, o godz. 18:45:15, napisałeś na temat:
    "BGZoptima-zakladanie"
    MK m...@i...pl, news:627a9ba2-d6e0-42f8-bb18-189e27e33c8f@n14g2000vb
    n.googlegroups.com

    > Tez dostalem. Pudeleczko ekologiczne, to sie chwali. Na liscie
    > przewodnim podana jest kwota przelewu otrzymanego przez bank i
    > ostrzezenie zeby nie gmerac przy tokenie do momentu otrzymania PINu.

    Dziś przesyłka z PINem nie przeszła :((

    --
    Hej!
    TZ

    - Aleksander Wielki był dlatego sławny, bo założył wielkie reformy. -

  • 19. Data: 2011-11-23 06:53:10
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości

> [...]

    I ja dostałem wczoraj "przydupasa"
    - lokata zalozona 16.11, pewnie na wsi listonosz chodzi wolniej ;)
    czyli czekamy teraz na wytrych do przydupasa

  • 20. Data: 2011-11-23 09:39:30
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 23 Nov 2011 07:53:10 +0100, "Waldek" <n...@n...net> wrote:

    >Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości

    >I ja dostałem wczoraj "przydupasa"
    >- lokata zalozona 16.11, pewnie na wsi listonosz chodzi wolniej ;)
    >czyli czekamy teraz na wytrych do przydupasa

    Ja jestem na tym samym etapie.

    Zadałem im też (wczoraj wieczorem, czekam na odpowiedź) mailem
    pytanie:

    "Szanowni Państwo,

    Otrzymałem właśnie przesyłkę z "digipassem", w wraz z nią krótki list.
    Czytam w nim: "po aktywowaniu Digipassu będziesz mógł zacząć pomnażać
    swoje oszczędności".
    Czy mam je rozumieć w ten sposób, że założona pierwszym przelewem
    lokata nie jest oprocentowana aż do momentu aktywacji tokena?
    W tym przypadku czułbym się oszukiwany, bo przecież czas aktywowania
    tokena zależy przede wszystkim od banku, który musi mi dostarczyć
    niezbędne dane.

    Czy może jednak lokata jest oprocentowana, a jedynie to zdanie jest
    niezbyt fortunnie sformułowane."

    Ten list zawierał potwierdzenie wpłynięcia pierwszego przelewu.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski