  • 1. Data: 2011-11-20 11:38:45
    Temat: Znowu prace konserwacyjne
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Uprzejmie informujemy, że od godziny 21:00 dnia 18.11.2011 r. do godziny
    06:00 dnia 21.11.2011 r. z uwagi na prace konserwacyjne wystapi brak
    aktualizacji transakcji bankowości Getinonline. Za utrudnienia przepraszamy.

    oraz Open Online.

    Co oni tyle tam grzebią co tydzień ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-20 15:52:28
    Temat: Re: Znowu prace konserwacyjne
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    Damian News <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co oni tyle tam grzebią co tydzień ?

    Bo to taki system, że cały dzień trzeba wszystko ręcznie zatwierdzać i
    popychać, więc wymyślili sposób by zaoszczędzić kilka tysięcy złotych na
    informatykach i bankowcach i zafundowali im wolne weekendy, a nam gehennę.

  • 3. Data: 2011-11-21 06:29:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" jab7ns$rhe$...@i...gazeta.pl

    > Bo to taki system, że cały dzień trzeba wszystko ręcznie zatwierdzać i
    > popychać, więc wymyślili sposób by zaoszczędzić kilka tysięcy złotych na
    > informatykach i bankowcach i zafundowali im wolne weekendy, a nam gehennę.

    Dla mnie Getin i Alior to paranoja. :) DojczeB -- tak samo. :)
    Chyba szarpnę się na rozwód Z BZWBK...

    Do kogo teraz należy ten BZWBK?

    [i o ile wrosną podatki w Polsce, tak aby Tusk mógł odkupić ,,polskie'' banki?]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'