  • 1. Data: 2011-11-18 20:54:16
    Temat: Codzienny Sukces
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Czy mi się wydaje, czy nikt nie zameldował na grupie, że Półbank wycofał
    z oferty Mocne (4,75%), a w zamian wprowadził rachunki "Codzienny
    Sukces" (5,53%)?

    Czy ktoś się orientuje, czy da się Codzienne założyć bez wizyty w
    oddziale (no tak, głupie pytanie, przecież to Półbank...), oraz czy
    można założyć Czodzienne nie likwidując Mocnych?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-11-19 00:35:29
    Temat: Re: Codzienny Sukces
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Lis, 21:54, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś się orientuje, czy da się Codzienne założyć bez wizyty w
    > oddziale (no tak, głupie pytanie, przecież to Półbank...),

    Tylko oddział.

    > oraz czy
    > można założyć Czodzienne nie likwidując Mocnych?

    Można 3 max, niezależnie od liczby posiadanych Mocznych.

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2011-11-19 07:03:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 1...@b...goo
    glegroups.com

    > Czy ktoś się orientuje, czy da się Codzienne założyć bez wizyty w
    > oddziale (no tak, głupie pytanie, przecież to Półbank...),

    : Tylko oddział.

    W ten łikend w ogóle nie można netowo.

    > oraz czy
    > można założyć Czodzienne nie likwidując Mocnych?

    : Można 3 max, niezależnie od liczby posiadanych Mocznych.

    Mocznych?

    Czyli łącznie 9 groszy? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-11-19 09:55:30
    Od: luc <b...@g...net>

    On 19 Lis, 08:03, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "luc" 1...@b...goo
    glegroups.com

    > : Tylko oddział.
    >
    > W ten łikend w ogóle nie można netowo.

    > : Można 3 max, niezależnie od liczby posiadanych Mocznych.
    >
    > Mocznych?
    >
    > Czyli łącznie 9 groszy? :)

    Chyba jednak nie, bo Suxces procentuje od 5k na koncie...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 5. Data: 2011-11-19 10:53:48
    Od: "Ya" <z...@W...gazeta.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > Hello,
    >
    > Czy mi siÄ&#65533; wydaje, czy nikt nie zameldowaĹ&#65533; na grupie, Ĺźe
    PĂłĹ&#65533;bank wycofaĹ&#65533;
    > z oferty Mocne (4,75%), a w zamian wprowadziĹ&#65533; rachunki "Codzienny
    > Sukces" (5,53%)?

    Kurcze blade! rzeczywiście grupa schodzi na psy.. jakieś bezsensowne dywagacje
    okołobankowe, a o nowych możliwościach coraz mniej np. nowym rachunku w
    Pólbanku który jest od 1 września cisza.. (w każdym razie nie zauważyłem)
    Grupę traktuję jako główne źródło informacji, zaglądam tu codziennie a na
    strony banków rzadko. Muszę chyba zmienić podejście.
    tym bardziej że w połowie tygodnia przelałem na mocno oszczędzające ech..

    YA

  • 6. Data: 2011-11-19 11:14:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Ya" <z...@W...gazeta.pl> writes:

    PĂłĹ&#65533;bank wycofaĹ&#65533;

    > Kurcze blade! rzeczywiście grupa schodzi na psy.. jakieś bezsensowne dywagacje
    > okołobankowe, a o nowych możliwościach coraz mniej np. nowym rachunku w

    Bo zdaej się, ze do tego Sukcesu trzeba mieć MIstrzowskie, a wtedy nie
    jest już tak różowo.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 7. Data: 2011-11-19 11:33:46
    Od: "Ya" <z...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Bo zdaej się, ze do tego Sukcesu trzeba mieć MIstrzowskie, a wtedy nie
    > jest już tak różowo.
    >
    > KJ

    No jeśli tak, to ja grupie dziękuję że nie pisała o tym (i Tobie za info)
    bo ja ze starego polbankowego portfela jestem i mam tyko pomagające i trzy
    mocne :)

    YA

  • 8. Data: 2011-11-19 11:47:13
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kamil Jońca pisze:

    PĂłĹ&#65533;bank wycofaĹ&#65533;

    > Bo zdaej się, ze do tego Sukcesu trzeba mieć MIstrzowskie, a wtedy nie
    > jest już tak różowo.

    A to wynika z jakiegoś regulaminu?

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2011-11-19 11:48:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Ya" <z...@W...gazeta.pl> writes:

    > No jeśli tak, to ja grupie dziękuję że nie pisała o tym (i Tobie za info)
    > bo ja ze starego polbankowego portfela jestem i mam tyko pomagające i trzy
    > mocne :)

    A jednak chyba nie mam racji; po pobieżnej lekturze TOiP wychodzi, że
    "stare pomagające" też wystarczy.
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 10. Data: 2011-11-19 12:22:47
    Od: "Ya" <z...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > acj

    > A jednak chyba nie mam racji; po pobieżnej lekturze TOiP wychodzi, że

    Nie przejmuj się wcale! nawet jak byś się pomylił we wczesniejszym
    poście to i tak dzięki za zainteresowanie tematem!

    Pozdr. YA