  • 11. Data: 2012-10-02 19:10:42
    Temat: Re: BGZoptima nie działa?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-02 18:37, W pisze:
    > osa wystukał, co następuje:

    > mea culpa, wrzucone jest to co się wpisało...

    No to ufff :) bo już myślałem że cały dział IT się zaćpał jak to robił ;)

  • 12. Data: 2012-10-02 21:17:47
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Paź, 17:39, W <w...@w...pl> wrote:

    > Teraz tylko skonfigurować sms key :D

    Jakby co, to wzorzec podesłałem do autora ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2012-10-02 21:31:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 02.10.2012 o 08:13 assembea <a...@i...pl> pisze:

    > Już działa - ale niestety nie dało się wysłać pierwszą sesją :( Ciekawe,
    > kiedy dojdzie...

    A jak sadzisz... dalczego banki wymieniaja VISY na MC? ;) MC World ma
    wyzszy, dlatego od jakiegos czasu wszystkie nowe karty, ktore wchodza na
    rynek to MC World. Oczywiscie nie ma to znaczenia dla merchantow, ktorzy
    maja plaska stawke, a w PL jeszcze ich jest wielu....

    MK

  • 14. Data: 2012-10-03 06:24:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 12:33:36 +0000, W napisał(a):

    > z tego co mi kiedyś w mailu odpisali - od dzisiaj miała ruszyć
    > autoryzacja kodem sms zamiast tokenem... może to to?

    Oprócz tego wyraźnie poprawili wylogowanie - w każdym razie działa już
    poprawnie także pod linuksową epiphany. I spieprzyli jeden drobiazg na
    ekranie logowania: po wpisaniu numeru użytkownika kursor nie przechodzi
    już sam do pola z hasłem.

  • 15. Data: 2012-10-03 09:35:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Oct 2012 04:24:50 +0000, jureq napisał(a):

    > I spieprzyli jeden drobiazg na
    > ekranie logowania: po wpisaniu numeru użytkownika kursor nie przechodzi
    > już sam do pola z hasłem.

    Ale tylko pod linuxem bo w windows z tego co sprawdzałem pod firefox to
    przeskakuje tak jak zwykle.

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2012-10-03 09:50:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 02.10.2012 14:33, W wrote:

    > z tego co mi kiedyś w mailu odpisali - od dzisiaj miała ruszyć autoryzacja
    > kodem sms zamiast tokenem... może to to?
    >
    > w.

    Z haslem dosrali.

    "hasło nie może zawierać znaków specjalnych"

    ROTFL! Brawo! Tylko litery i cyfry...

  • 17. Data: 2012-10-03 10:34:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Oct 2012 09:50:11 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Z haslem dosrali.
    >
    > "hasło nie może zawierać znaków specjalnych"
    >
    > ROTFL! Brawo! Tylko litery i cyfry...

    No i dobrze. Z tymi znakami specjalnymi to trochę taki mit.
    Jak myślisz które hasło jest trudniejsze do złamania:

    1: JKs1#4;.3f
    czy może
    2: mamnaimieJanKowalski albo nawet mamnaimiejankowalski

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2012-10-03 10:51:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-10-03 10:34, xbartx wrote:
> [...]
    >
    > 1: JKs1#4;.3f
    > czy może
    > 2: mamnaimieJanKowalski albo nawet mamnaimiejankowalski

    Chcesz robić brutal force przy logowaniu do systemu bankowości
    internetowej?!

    Chyba już nie ma takiego systemu, który by nie był przed tym
    zabezpieczony i nie blokował konta po kilku nieudanych próbach.

    Wymóg użycia znaku specjalnego i/lub cyfry to jest raczej po to, żeby
    właśnie nie używać hasełek typu mamnaimiejankowalski bo te jest łatwo
    zgadnąć.

    Piotrek

  • 19. Data: 2012-10-03 12:46:45
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Wymóg użycia znaku specjalnego i/lub cyfry to jest raczej po to, żeby właśnie
    > nie używać hasełek typu mamnaimiejankowalski bo te jest łatwo zgadnąć.

    Ta... a mam8"penis to juz jest trudne ? :D

  • 20. Data: 2012-10-03 16:09:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Oct 2012 10:51:01 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Wymóg użycia znaku specjalnego i/lub cyfry to jest raczej po to, żeby
    > właśnie nie używać hasełek typu mamnaimiejankowalski bo te jest łatwo
    > zgadnąć.

    Łatwo zgadnąć powiadasz? Szczerzę gratuluję przenikliwości.
    To był tylko przykład a chodziło mi o to, że bardziej ważna jest długość
    hasła niż jego udziwnianie znakami specjalnymi - oczywiście mam tutaj na
    myśli banki i ich klientów. Jako, że nad klientem wisi groźba, że po
    trzeciej nieudanej próbie - konto zablokowane, to właśnie przez takie
    udziwnianie złożoności hasła, ludzie tworzą później po prostu w miarę
    łatwe, na ile się da, żeby je jakoś się dało zapamiętać.

    http://xkcd.com/936/

    --
    xbartx