  • 1. Data: 2012-10-02 08:16:25
    Temat: KK Alior Sync i 100zl na Grouponie
    Od: ls <l...@w...pl>

    Cza lykac:

    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Bank-
    SA/11133703

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-10-02 08:17:36
    Temat: Re: KK Alior Sync i 100zl na Grouponie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Paź, 08:16, ls <l...@w...pl> wrote:
    > Cza lykac:
    >
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Bank-
    SA/11133703

    Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

  • 3. Data: 2012-10-02 08:34:43
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 2 października 2012 08:17:36 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

    Kurcze, nie doczytalem :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2012-10-02 08:54:07
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Miesięczna opłata za kartę: 5 zł...

  • 5. Data: 2012-10-02 12:19:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    SA/11133703

    > Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

    Nawet klienci zwykłego Aliora są wyłączeni:
    "2. Z udziału w Promocji wyłączone są osoby niebędące rezydentami,
    pracownicy Banku i Placówek Partnerskich, oraz obecni klienci Alior
    Banku i Alior Sync."

    a.

  • 6. Data: 2012-10-03 09:27:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Oct 2012 23:17:36 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Ale tylko dla nowych klientow bez produktow od nich.

    Którzy pewnie nie dostaną karty, bo nie spełniają warunków ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-10-03 10:25:11
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-03 09:27, xbartx pisze:

    > Którzy pewnie nie dostaną karty, bo nie spełniają warunków ;)

    Bo jakby spełniali to kartę już by kartę kredytową dawno mieli? ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-10-03 11:02:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-10-03 10:25, Krystek wrote:
    > Bo jakby spełniali to kartę już by kartę kredytową dawno mieli? ;)

    Ojtamojtam.

    Chciałem mieć KK z Synca głownie dla 5% money back i spłacać to raz na
    miesiąc, a nie bawić się z przelewaniem kasy przede każdą większą
    transakcją.

    Ale "niedasie" bo mam DG. A to, że mam zdolność kredytową mniej więcej
    taką jak worek klientów dla których "dasie" to generalnie nie ma dla
    banku znaczenia. Nawet po kontakcie przez interface białkowy i złożeniu
    reklamacji.

    Ale oczywiście szanuję wybór banku dotyczący tego na kim nie chcą
    zarabiać ;-)

    Piotrek

  • 9. Data: 2012-10-03 11:20:21
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > Chciałem mieć KK z Synca głownie dla 5% money back

    Przeczytaj dobrze materiały z Groupona. Otóż na KK _nie_ma_ MoneyBacku. :P

  • 10. Data: 2012-10-03 11:23:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-10-03 11:20, assembea wrote:
    > Przeczytaj dobrze materiały z Groupona. Otóż na KK _nie_ma_ MoneyBacku. :P

    Jak patrzyłem (jakiś czas temu) do regulaminu KK to IMHO był. Ale mogę
    się mylić, a sprawdzać mi się teraz nie chce skoro i tak jestem tym
    gorszym ;-)

    Piotrek