  • 1. Data: 2003-06-04 19:40:37
    Temat: BGZ - karta kredytow - pytanie
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Prezesa mojej firmy odwiedzil pracownik BGZ. Naopowiadal cos o kartach i
    moj Prezes wyszedl ze spotakania z przekonaniem iz BGZ oferuje KK ktora moze
    sie poslugiwac pracownik (z limitem do 50KPLN), a wszystkie koszty obciazaja
    firme. Jako, ze Prezes nie jest osoba zbyt zorientowana w bankowosci kazal
    mi rozeznac temat. Z tego co sie orientuje chodzi zapewne o karte typu
    charge (zlota karta mastercard). Z tego co wiem BGZ nie oferuje zadnych KK
    (ani dla osob fizycznych ani dla firm). Fundamentalne pytanie: czy taka
    karta jest oplacalna (interesuje mnie ewentualne korzysci zarowno firmy jak
    i pracownika nia wladajacego). Czy ktos ma taka karte i moze podzielic sie
    wrazeniami. Czy doradzic Prezesowi wspolprace z BGZ czy tez raczej dac sobie
    spokoj...
    I jeszcze jedno: jakie sa podstawowe roznice pomiedzy karta charge a kk,
    poza ta iz do kk nie ma przypisanego rachunku bankowego.

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust silver
    BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/