eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAssistance medyczny w praktyce › Assistance medyczny w praktyce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.n
    et.pl!not-for-mail
    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Assistance medyczny w praktyce
    Date: Thu, 7 Apr 2011 18:02:23 +0200
    Organization: snafu
    Lines: 29
    Message-ID: <1fqzsczk0qhct$.50itn45nyu15$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: do-atman-1a.connecta.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1302192144 19416 77.79.222.138 (7 Apr 2011 16:02:24
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@p...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Apr 2011 16:02:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    X-fnord: obey.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550214
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć,

    Jakiś czas temu ktoś mnie tu pytał o opinie, gdy się zastanawiałem nad
    skorzystaniem z assistance medycznego w Raifim. Wtedy przeszło bokiem, ale
    w ostatni weekend mnie dopadło i to z hukiem. Najpierw 38C, dzień później
    39+C - nie jest dobrze, potrzebny lekarz.

    Szukam numeru do Raifiego, dzwonię, przebijam się przez menu do konsultanta
    i proszę o wizytę domową. Ten bierze ode mnie dane + numer klienta i
    obiecuje za chwilę oddzwonić po weryfikacji. Po 25 minutach dzwonię
    ponownie i słyszę "nie znajduje pana w systemie". Podaję mu po kolei
    wszystkie podejrzane numerki z umowy o otwarcie konta - nic. Jedyne co mogą
    mi zaoferować to wizytę płatną i wysłanie im faktury. Do d* krótko mówiąc.

    Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową kartą
    mBanku. Szukam numeru, dzwonię, czekam aż automat wygłosi minutową tyradę o
    przetwarzaniu danych osobowych (porąbało kogoś?) i zgłaszam swój problem.
    Tu też weryfikacja i pani obiecuje oddzwonić. Coś mnie tknęło i pytam, czy
    dzwonią z zastrzeżonego - tak. Czyli cały mBank ma hopla na tym punkcie, a
    ja mam ACR... Na szczęście pod ręką był telefon bez blokady.

    Dalej już wszystko potoczyło się szczęśliwie - lekarz przybył, zbadał, dał
    receptę i zwolnienie. Swoje odcierpiałem, dzisiaj złożyłem reklamację w
    Raifim. Dali sobie 7 dni na rozpatrzenie, zobaczymy. Ale to ich "premium"
    ma u mnie dużą krechę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1