  • 1. Data: 2012-07-23 12:53:38
    Temat: AliorSync - autoryzacja karty do konta walutowego EUR
    Od: "az.anonim" <a...@g...pl>

    Płaciliście juz za granicą synkowymi kartami do konta walutowego?

    Zauważyłem, że mimo ustalenia PINu wszystkie operacje w sklepach idą na
    podpis. To nie jest dla mnie jakiś wielki problem, chociaz spodziewalem się
    wstukiwania PINu. Wypłata z bankomatu działa - faktycznie 5zł prowizji.
    Problem natomiast mialem z różnego rodzaju maszynami/biletomatami, gdzie za
    każdym razem miałem odrzucane transakcje. Konsultant twierdzi, że z kartą jest
    wszystko OK i że winny jest terminal.

    Pytanie moje więc zasadnioczo jest takie: czy udało się komuś coś kupić z
    'automatu' gdzie nie ma mozliwości zweryfikowania podpisu?

  • 2. Data: 2012-07-24 14:49:11
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jul 23, 12:53 pm, "az.anonim" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zauwa y em, e mimo ustalenia PINu wszystkie operacje w sklepach id na
    > podpis. To nie jest dla mnie jaki wielki problem, chociaz spodziewalem si
    > wstukiwania PINu. Wyp ata z bankomatu dzia a - faktycznie 5z prowizji.
    > Problem natomiast mialem z r nego rodzaju maszynami/biletomatami, gdzie za
    > ka dym razem mia em odrzucane transakcje. Konsultant twierdzi, e z kart jest
    > wszystko OK i e winny jest terminal.
    >
    > Pytanie moje wi c zasadnioczo jest takie: czy uda o si komu co kupi z
    > 'automatu' gdzie nie ma mozliwo ci zweryfikowania podpisu?

    Może powiedz o jaki kraj chodzi?

  • 3. Data: 2012-07-24 17:02:44
    Od: "az.anonim" <a...@g...pl>

    Miernik <p...@p...miernik.name> napisał(a):

    > Mo=BFe powiedz o jaki kraj chodzi?

    Francja.

  • 4. Data: 2012-07-24 23:54:41
    Od: " kjnm" <k...@g...pl>

    az.anonim <a...@g...pl> napisał(a):

    > Płaciliście juz za granicą synkowymi kartami do konta walutowego?

    ***

    > Pytanie moje więc zasadnioczo jest takie: czy udało się komuś coś kupić z
    > 'automatu' gdzie nie ma mozliwości zweryfikowania podpisu?

    Ja płaciłem z 2 tygodnie temu kartą do konta EUR w Wiedniu w terminalach,
    kupiłem też w automacie bilet na metro. Nie miałem przy tym żadnych problemów,
    wszystko szło ładnie - na pin.