  • 1. Data: 2010-03-23 12:31:37
    Temat: Alior debetowa dziala w sieci!
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Od kiedy można Aliorową kartą debetową płacić w sieci? (co pewien
    czas próbuję i wczoraj, ku mojemu zdziwieniu, udało się).
    Bankier mówił już jakiś czas temu, że w końcu to uruchomią, ale
    nie był w stanie podać kiedy.

    a.

  • 2. Data: 2010-03-24 07:51:33
    Temat: Re: Alior debetowa dziala w sieci!
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wemif pisze:

> [...]
    > czas próbuję i wczoraj, ku mojemu zdziwieniu, udało się).
    > Bankier mówił już jakiś czas temu, że w końcu to uruchomią, ale

    O ile pamiętam, to debetowy MasterCard działał od zawsze. Chyba, że
    piszesz o Maestro...

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-03-24 11:10:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > O ile pamiętam, to debetowy MasterCard działał od zawsze. Chyba, że
    > piszesz o Maestro...

    Piszę o MC - zawsze działał? Moja jeszcze pół roku temu nie działała.
    Jakieś 3 miesiące temu byłem w oddziale, to Bankier mówił, że niedługo
    uruchomią, ale jeszcze nie działa. Jesteś pewien?

    a.

  • 4. Data: 2010-03-24 12:27:09
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wemif pisze:

    > Piszę o MC - zawsze działał? Moja jeszcze pół roku temu nie działała.
    > Jakieś 3 miesiące temu byłem w oddziale, to Bankier mówił, że niedługo
    > uruchomią, ale jeszcze nie działa. Jesteś pewien?

    Nie jestem pewien. Jedynie jak dotąd zakładałem, że działa - choć
    przyznaję, że jej nie użyłem nigdy w sieci. Pewnie bym się zdziwił...

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2010-03-24 14:43:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 13:27:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Nie jestem pewien. Jedynie jak dotąd zakładałem, że działa - choć
    > przyznaję, że jej nie użyłem nigdy w sieci. Pewnie bym się zdziwił...

    Owszem. MC nie działał w sieci.
    Czy działa teraz - nie wiem :)

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-03-24 15:40:28
    Od: Szymon M <s...@n...o2.pl>

    W dniu 10-03-24 15:43, scream pisze:

    > Owszem. MC nie działał w sieci.
    > Czy działa teraz - nie wiem :)

    Nie zgodzę się. Płaciłem 30.09.2009 (właśnie sprawdziłem na wyciągu) i
    wszystko poszło OK. Kolega płacił również kilka tygodni później. Przy
    odbieraniu karty upewniałem się czy karta działa w internecie i
    uzyskałem twierdząca odpowiedź. Ten wątek mnie ogólnie zdziwił.

  • 7. Data: 2010-03-24 16:06:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 16:40:28 +0100, Szymon M napisał(a):

> [...]
    > odbieraniu karty upewniałem się czy karta działa w internecie i
    > uzyskałem twierdząca odpowiedź. Ten wątek mnie ogólnie zdziwił.

    No niesamowite, cuda jakieś :)
    Odebralem swojego MC do konta firmowego wlasnie we wrzesniu i wyraznie
    pytalem o to czy bede mogl placic w sieci. Uzyskalem odpowiedz ze nie, i
    nie wiedza kiedy karta bedzie miala taka funkcjonalnosc. Probowalem placic
    kilka razy - polcard, ecard, paypal - nie przechodziło nigdy.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2010-03-24 18:03:00
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 24, 5:06 pm, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    chyba wlasnie musicie oddzielic sprawe MC od MC Biznes :)

  • 9. Data: 2010-03-24 18:05:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > nie wiedza kiedy karta bedzie miala taka funkcjonalnosc. Probowalem placic
    > kilka razy - polcard, ecard, paypal - nie przechodziło nigdy.

    Może w takim razie inaczej jest z MC do konta osobistego, i ta działała (nie
    wiem, nie mam takiej), a MC do konta firmowego nie działała w sieci i właśnie
    zaczęła (o tej pisałem) ?

    a.

  • 10. Data: 2010-03-24 18:51:34
    Od: AG <a...@g...com>

    On 24 Mar, 19:05, w...@a...pl (Wemif) wrote:

> [...]
    > wiem, nie mam takiej), a MC do konta firmowego nie działała w sieci i właśnie

    Wypulka zawsze dziala w necie...