  • 1. Data: 2010-03-22 18:24:22
    Temat: Lukas Bank wypowiada umowy o karty kredytowe
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Lukas Bank przysłał mi wyciąg z karty kredytowej, a w nim informację: "z
    dniem 01.10.2010 w związku ze zmianą systemu informatycznego Banku Twoja
    dotychczasowa karta kredytowa przestanie być obsługiwana".

    Napisali, żeby się dowiedzieć na Lukaslinii albo w placówce o wymianę
    karty. Tylko że wcale nie jestem pewien, czy jeszcze chcę mieć ich kartę...

  • 2. Data: 2010-03-22 18:39:20
    Temat: Re: Lukas Bank wypowiada umowy o karty kredytowe
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ho8dan$rr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Napisali, żeby się dowiedzieć na Lukaslinii albo w placówce o wymianę
    > karty. Tylko że wcale nie jestem pewien, czy jeszcze chcę mieć ich

    Miałem kiedyś ich kartę, to często nie działała. W nocy na stacji jak
    chciałem zatankować to nie działała prawie nigdy. Oni tam ciągle coś
    przetwarzają w systemie. Olałem w końcu ten ich wynalazek.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-03-23 15:36:30
    Od: "oeconomicus01" <oeconomicus01@WYTNIJ_TOwp.pl>

    hmm. to ciekawe do mnie jakiś czas temu wydzwaniali wcikając kartę. Dzwoniłeś na tą
    linię? I oc powiedzieli?