  • 1. Data: 2008-12-13 09:13:12
    Temat: Alior a system on-line
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Ktoś na grupie żartował, że Alior nas czyta. Wydaje mi się, że miał rację.
    Wczoraj system bankowości był niedostępny, a dzisiaj po zalogowaniu pojawia
    się tylko jedno "myślące" kółeczko:). Jeśli było już wcześniej to
    przepraszam.

    Z poważaniem
    Chandler

  • 2. Data: 2008-12-13 09:28:36
    Temat: Re: Alior a system on-line
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Chandler pisze:
> [...]
    > rację. Wczoraj system bankowości był niedostępny, a dzisiaj po
    > zalogowaniu pojawia się tylko jedno "myślące" kółeczko:). Jeśli było już

    Skoro czytają, to niech zaczną z łaski swojej informować o planowanych
    pracach wiążących się z niedostępnością bankowości internetowej i
    telefonicznej. Jeszcze parę takich numerów jak wczoraj w nocy i się
    pogniewam.

  • 3. Data: 2008-12-13 11:08:35
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 13 gru 2008 o 10:13 GMT, Chandler napisał(a):

> [...]
    > Wczoraj system bankowości był niedostępny, a dzisiaj po zalogowaniu pojawia
    > się tylko jedno "myślące" kółeczko:). Jeśli było już wcześniej to

    U mnie sie nic niezmienilo, tzn na poczatku chwile bylo jedno koleczko, ale
    przy otwieraniu pulpitu, kazdy "panel" zawsze ma swoje koleczko, wiec co
    sie niby zmienilo?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Left to themselves, things tend to go ]
    [ Ekg: #3781111 ][ from bad to worse. ]

  • 4. Data: 2008-12-13 11:33:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Chandler" <c...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > Wczoraj system bankowości był niedostępny, a dzisiaj po zalogowaniu
    > pojawia się tylko jedno "myślące" kółeczko:). Jeśli było już wcześniej to

    Nic sie nie zmienilo, maja poprawic liczenie sms do autoryzacji -okres
    rozliczeniowy=miesiac kalendarzowy. Na razie system liczy od otwarcia konta,
    nie widze zadnej zmiany.

  • 5. Data: 2008-12-13 11:40:46
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > Nic sie nie zmienilo, maja poprawic liczenie sms do autoryzacji -okres
    > rozliczeniowy=miesiac kalendarzowy. Na razie system liczy od otwarcia
    > konta, nie widze zadnej zmiany.
    Niestety macie rację, na moim komputerze domowym to samo, czyli wiele
    kółeczek. Na firmowym przy ładowaniu "pulpitu" nie było żadnego kółeczka, a
    sam pulpit załadował się błyskawicznie. Chyba zależy to od szybkości łącza
    internetowego. Przepraszam, za wprowadzenie w błąd.

    Ciekawe dlaczego więc wczoraj system im nie działał, padł?

    Z poważaniem
    Chandler

  • 6. Data: 2008-12-13 12:11:52
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Chandler pisze:

    > Ciekawe dlaczego więc wczoraj system im nie działał, padł?

    Przez telefon mówili o przerwie wdrożeniowej (a dosłownie "wgrywamy nowy
    program"). Tylko niech je zaczną zapowiadać. Ciekawe, czy przerwa
    dotyczyła też kart.

  • 7. Data: 2008-12-13 14:59:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 13:11:52 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Przez telefon mówili o przerwie wdrożeniowej (a dosłownie "wgrywamy nowy
    > program"). Tylko niech je zaczną zapowiadać. Ciekawe, czy przerwa
    > dotyczyła też kart.

    Nie, zarówno wczoraj (2 transakcje) jak i dziś (2 transakcje) moja
    aliorówka działa dobrze; a nawet bardzo dobrze ("o jak szybko" --
    powiedziała wieczorem pani w pewnym sklepie z psimi rzeczami).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2008-12-14 09:10:38
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Olgierd pisze:

    > Nie, zarówno wczoraj (2 transakcje) jak i dziś (2 transakcje) moja
    > aliorówka działa dobrze; a nawet bardzo dobrze ("o jak szybko" --
    > powiedziała wieczorem pani w pewnym sklepie z psimi rzeczami).

    Ale ta przerwa to w nocy była. :-P

    Chyba, że to nocny psi sklep...