eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAktywacja Play 24 › Aktywacja Play 24
  • Data: 2010-07-16 18:38:41
    Temat: Aktywacja Play 24
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Chciałem znajomej aktywować Play 24 (logowanie.playmobile.pl) i
    pomyliłem się w adresie, e-mail aktywujący poszedł na
    nieistniejące konto. Potem szybko nawet założyłem takie konto ale
    żaden e-mail nie przyszedł.

    W liście który dostałem na inne konto testowe jest taka
    informacja:
    "Aby aktywować swoje konto w portalu Play, w ciągu 24 godzin
    kliknij poniższy link lub wpisz go do paska adresu swojej
    przeglądarki WWW.
    W przeciwnym wypadku Twoje konto zostanie usunięte i będziesz
    musiał ponownie przeprowadzić proces rejestracji."

    Z tym że nawet po 2 dniach numer komuóki który użyłem wcześniej
    jest ciągle zablokowany "Podany numer telefonu należy do innego
    użytkownika." i nie mogę założyć już konta na ten numer.

    Ktoś może to już przerabiał co można z tym teraz zrobić.

    --
    Pozdrawiam
    Damian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1