  • 1. Data: 2010-05-25 00:19:05
    Temat: ALIOR BANK - czy to prawda
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Podobno takie praktyki banków jak w poz.1 i 2 (niżej) są niedozwolone i
    na banki nałożono kary. A tu widzę, że Alior Bank stosuje te praktyki.
    I. INNE OPŁATY/PROWIZJE
    TRYB
    POBIERANIA
    WYSOKOŚĆ OPŁATY/PROWIZJI
    1. Sporządzenie i wysłanie monitu (upomnienia, wezwania) - list zwykły
    jednorazowo 20 zł
    2. Sporządzenie i wysłanie listu poleconego jednorazowo 40 zł
    3. Oświadczenie o kontynuacji umowy/Cofnięcie wypowiedzenia
    jednorazowo 40 zł

    Zamierzam założyć tam konto osobiste, ale nie chcę otrzymywać od tego
    Banku żadnych płatnych listów i płatnych listów z wyciągami bankowymi.
    Jak to jest naprawdę w tym Banku? Warto tam założyć konto?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-05-25 05:42:47
    Temat: Re: ALIOR BANK - czy to prawda
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 25 Maj, 02:19, Animka wrote:
> [...]
    > Banku żadnych płatnych listów i płatnych listów z wyciągami bankowymi.
    > Jak to jest naprawdę w tym Banku? Warto tam założyć konto?

    Mysle, ze warto - dali mi juz 300zl ;)
    A wyciagi wybierz elektroniczne.
    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2010-05-25 10:24:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-25 07:42, ls pisze:

    > Mysle, ze warto - dali mi juz 300zl ;)
    > A wyciagi wybierz elektroniczne.

    Dzięki.
    Zaraz jadę do oddziału. Wniosek już w nocy wysłałam.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-05-25 10:26:27
    Od: orcio <o...@N...pl>

    ls pisze:

    > Mysle, ze warto - dali mi juz 300zl ;)
    > A wyciagi wybierz elektroniczne.
    > --
    > pozdr.
    > ls
    Jaka to promocja z tym 300zł ?

    orcio

  • 5. Data: 2010-05-25 11:27:13
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 25 Maj, 12:26, orcio wrote:

    > Jaka to promocja z tym 300zł ?

    To 3 promocje po 100zł:
    - "Zbuduj z nami nowy bank" - nieaktualna
    - "Pozytywy naszych miast" - nieaktualna
    - kk "samochodowa" - ta promocja jest wciąż aktualna
    --
    pozdr.
    ls