  • 1. Data: 2002-01-07 08:58:30
    Temat: A jednak uznali :-)))))
    Od: "KRZYCHO" <b...@k...net.pl>

    Gwoli przypomnienia:
    We wrześniu moja żonka próbowła wyjąć z bankomatu BGŻ karta VE Fotrisu 300
    zł. Po 3 próbie bankomat wypluł potwierdzenie wypłaty ale kasy nie wydał.
    Raklanacja w BGŻ nic nie dała - usłyszałem " bankomat był komisyjnie
    otwierany i jest wszystko w porządku". Po pisemnej reklamacji w Fortisie
    musiałem czekać do teraz aby usłyszeć " reklamacja została załatwiona
    pozytywnie - pieniądze odblokowane".

    Zadowolony przy poniedziałku
    krzycho

    ps. Ale Visa to bandytyzm - dają sobie PÓŁ ROKU na załatwienie reklamacji
    !!!!!

  • 2. Data: 2002-01-07 09:45:59
    Temat: Re: A jednak uznali :-)))))
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 09:58:30AM +0100, KRZYCHO wrote:

    > ps. Ale Visa to bandytyzm - dają sobie PÓŁ ROKU na załatwienie reklamacji
    > !!!!!

    To kaz im sie calowac w nos - nie podpisywales z VISA Int zadnego
    dokumentu, dla Ciebie sa wiazace jedynie dokumenty (umowy) zawarte z
    bankiem.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-07 10:19:53
    Od: "Peete" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > To kaz im sie calowac w nos - nie podpisywales z VISA Int zadnego
    > dokumentu, dla Ciebie sa wiazace jedynie dokumenty (umowy) zawarte z
    > bankiem.

    a w umowach z bankiem jest odpowiedni zapis, ze termin rozpatrzenia
    reklamacji kartowych moze byc wydluzony bo VISA.... itd. :-(((

  • 4. Data: 2002-01-07 10:20:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "KRZYCHO" <b...@k...net.pl> writes:

> [...]
    > otwierany i jest wszystko w porządku". Po pisemnej reklamacji w Fortisie
    > musiałem czekać do teraz aby usłyszeć " reklamacja została załatwiona

    Nie jestes klientem BGZ i w ogole nie nalezalo tracic czasu na
    reklamowanie tam. Tylko i wylacznie w swoim banku...

    MJ

  • 5. Data: 2002-01-07 10:21:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > To kaz im sie calowac w nos - nie podpisywales z VISA Int zadnego
    > dokumentu, dla Ciebie sa wiazace jedynie dokumenty (umowy) zawarte z
    > bankiem.

    ... ktore zadnych terminow nie okreslaja.

    MJ

  • 6. Data: 2002-01-07 10:23:41
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Gotówka, gotówka i jeszce raz gotówka :-)))))
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-07 10:44:33
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>
    napisał w wiadomości
    > "KRZYCHO" <b...@k...net.pl> writes:

    > Nie jestes klientem BGZ i w ogole nie nalezalo
    tracic czasu na
    > reklamowanie tam. Tylko i wylacznie w swoim
    banku...

    Jednak zastanawiające jest ich odpowiedź "
    bankomat był komisyjnie otwierany i jest wszystko
    w porządku".... czyżby w ogółe go nie otwierali ?
    na jakiej zasadzie Fortis uznał reklamację ?

    Sark

  • 8. Data: 2002-01-07 11:13:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 11:21:24AM +0100, Michal Jankowski wrote:

    > ... ktore zadnych terminow nie okreslaja.

    A to juz inna bajka.

    Ale wtedy mozesz probowac do GINBu uderzac.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-01-07 11:15:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 11:19:53AM +0100, Peete wrote:

    > a w umowach z bankiem jest odpowiedni zapis, ze termin rozpatrzenia
    > reklamacji kartowych moze byc wydluzony bo VISA.... itd. :-(((

    Nalezy im przekazac informacje ze w Twojej umowie z bankiem nie ma
    slowa o podpisywaniu przez Ciebie umowy z VISA i ze to problem banku.

    Inna sprawa ze po prostu terminow rozpatrzenia takich reklamacji po
    prostu moze nie byc w umowie.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-01-07 11:35:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Jednak zastanawiające jest ich odpowiedź "
    > bankomat był komisyjnie otwierany i jest wszystko
    > w porządku".... czyżby w ogółe go nie otwierali ?
    > na jakiej zasadzie Fortis uznał reklamację ?

    To jest zrozumiale. W bankomacie to by sie nie zgadzalo tylko wtedy,
    gdyby sie jakis banknot zaklinowal... Nie zgadzalo sie w Fortisie, bo
    najpierw poszedl "request transakcji", potem sie cos nie udalo, i nie
    doszedl (a moze w ogole nie zostal wygenerowany) "reversal", czy jak
    to sie tam naprawde nazywa.

    Generalnie - reklamowac nalezy tylko w swoim banku, bo tylko ten bank
    ma mozliwosc zbadania calosci transakcji.

    MJ