  • 41. Data: 2004-10-07 19:03:25
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 20:57, Glenn wrote:

    > Może :-) Ale jak jeszcze nie przejął ich PKO BP, to przelewy były też po 99
    > gr. a bankomatów/placówek nie było tyle i za darmo. I jakoś żyli :-)
    Niby tak, ale nie nazgarniali tylu "wrażliwych na cenę" klientów co mBank.
    KJ

  • 42. Data: 2004-10-07 19:08:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Może :-) Ale jak jeszcze nie przejął ich PKO BP, to przelewy były też
    > po 99 gr. a bankomatów/placówek nie było tyle i za darmo. I jakoś
    > żyli :-)

    Az trzeba bylo 50 tys (1/5 wszystkich klientow) pomoc w rozstaniu sie z
    bankiem ;) Tak dobrze zyli.
    Podejrzewam, ze w mBanku ta liczba martwych kont moze siegac wiecej niz 30%.
    Wprowadzenie oplat za prowadzenie byloby strzalem w kolano ;)
    I nie dlatego, ze to zmiana filozofii banku ;) tylko dlatego, ze przy takiej
    ilosci klientow trzebaby bylo niezle rezerwy utworzyc.
    Powiedzmy 1 zl miesiecznie to juz daloby nam ok 200 tysiecy rezerw
    miesiecznie.
    Koszty wysylania upomnien, telefonow i tak dalej - niezla operacja
    logistyczna i finansowo tak sobie wyglada.
    Mozna to bylo robic z 2 lata temu ;) ale nie teraz.
    W momencie jak walcza o wyniki - samobojstwo. Dlatego pewnie to przewazylo,
    ze zdecydowano sie na oplaty za przelewy - charguje sie klientow "aktywnych"
    i liczy, ze tych innych sie kiedys moze zaktywizuje. W sumie czemu nie -
    maja dane - moga wyslac odpowiednie informacje, ze aby aktywowac konto ....

    Fakt jest faktem - cala para leci teraz w mBank - pytanie dlaczego :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 43. Data: 2004-10-07 19:28:26
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn wrote:

    > Między "żenujące" a "niezbyt interesujące" jest jednak jakaś róznica, nie
    > sądzisz?

    Zaczekajmy na obiecana podwyżkę eMax. Wtedy ocenimy :)

    > ROTFL!

    Nie wiem co w tym śmiesznego. To jest chamskie zagranie i tyle.

    > Jasne :-)

    A nie zastanawia Cie ile NAPRAWDĘ mBank ma klientów ? 700tys. - ROTFL !
    Akcja kredytowa i poziom depozytów jest znany - i jakoś nie zachwyca.

    --
    Witek

  • 44. Data: 2004-10-07 19:33:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie wiem co w tym śmiesznego. To jest chamskie zagranie i tyle.

    Co to znaczy "chamskie" ;-) ? Maksymalizacja zysków ma być "chamska" ? No to
    słusznie wrzuciłam ROTFL :-)

    > A nie zastanawia Cie ile NAPRAWDĘ mBank ma klientów ? 700tys. - ROTFL !
    > Akcja kredytowa i poziom depozytów jest znany - i jakoś nie zachwyca.

    Wiesz - wszyscy tak tu krakali i kraczą nadal, a jakoś bank sobie nie
    najgorzej radzi. Nie pamiętam juz kto to powiedział "kundelki szczekają
    karawana idzie dalej".

  • 45. Data: 2004-10-07 19:37:13
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Podejrzewam, ze w mBanku ta liczba martwych kont moze siegac wiecej niz 30%.

    A ja podejrzewam, że spooooro wiecej ;))

    > Fakt jest faktem - cala para leci teraz w mBank - pytanie dlaczego :)

    Albo utrzyma się na powierzchni, albo utonie ........ w pkobp :))))))))

    --
    Witek

  • 46. Data: 2004-10-07 19:37:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ja podejrzewam, że spooooro wiecej ;))

    Zapewne 100% :-)

    > Albo utrzyma się na powierzchni, albo utonie ........ w pkobp :))))))))

    Że gdzie? Oni jeszcze Inteligo nie przetrawili ;-)

  • 47. Data: 2004-10-07 19:39:52
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 21:33, Glenn wrote:
    [...]

    > Wiesz - wszyscy tak tu krakali i kraczą nadal, a jakoś bank sobie nie
    > najgorzej radzi.
    No właśnie nie jestem pewien czy sobie "nienajgorzej radzi" masz jakiś
    dostęp do wyników finansowych mbanku ?(NIe _detalu_BRE_ tylko mBanku)

    KJ

  • 48. Data: 2004-10-07 19:45:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No właśnie nie jestem pewien czy sobie "nienajgorzej radzi" masz jakiś
    > dostęp do wyników finansowych mbanku ?(NIe _detalu_BRE_ tylko mBanku)

    Nie, ale jak tak sobie grupę poczytam, to upadek mbanku jest bliski :-)
    Przeca wszyscy tak mówią, zwłaszcza po numerze z przelewami :-) Zdaje sie,
    że pozostaje pytanie KIEDY ;-) No ale od tego, to jest duch Bartola (to on
    wieszczył nt. KB to może teraz na BRE się przerzuci)

  • 49. Data: 2004-10-07 19:48:29
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn wrote:

    > Zapewne 100% :-)

    Ja znam liczbę, a Ty ? ;p

    > Że gdzie? Oni jeszcze Inteligo nie przetrawili ;-)

    To jest oczywiście żart. Pamietaj jednak, ze mBank na altamirze.....

    --
    Witek

  • 50. Data: 2004-10-07 19:50:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To jest oczywiście żart. Pamietaj jednak, ze mBank na altamirze.....

    No biorąc to pod uwage, to w takim razie konsumpcja powinna odbywac się w
    kierunku odwrotnym ;-))))