  • 11. Data: 2009-06-24 16:41:36
    Temat: Re: 7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Cze, 11:18, Wiktor <a...@...pl> wrote:

    > Przeczytaj sobie do jakich podmiotów OF przekazuje Twoje dane.
    > Ja też chciałem tam lokatę założyć, ale po czymś takim podziękowałem

    Czekaj, ale nakrecamy sobie paranoje Noble Bank SA, Noble Funds SA,
    Panorama Finansów SA, Fiolet PDK SA, Home Broker SA czy jeszcze czyms
    innym?

    Po "czym takim" powinienem byl podziekowac? Bo getin holding ma na
    stronie takze linki do jakiegos banku na Ukrainie i jakiegos banku na
    Bialorusi, wiec chcialbym sie upewnic. :)

  • 12. Data: 2009-06-24 17:38:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    n.googlegroups.com

    > Po "czym takim" powinienem byl podziekowac? Bo getin holding ma na
    > stronie takze linki do jakiegos banku na Ukrainie i jakiegos banku na
    > Bialorusi, wiec chcialbym sie upewnic. :)

    Te banki na wschodzie to... ich właśność :) Może zbyt duże uogólnienie ale
    ich byt można by porównać do Commerzbanku i Multibanku/mBanku :)

  • 13. Data: 2009-06-24 18:22:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Cze, 13:38, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Te banki na wschodzie to... ich właśność :) Może zbyt duże uogólnienie ale
    > ich byt można by porównać do Commerzbanku i Multibanku/mBanku :)

    OK, od pocztku zakladalem, ze prawdopodobienstwo ze jakichs dwoch
    dzentelmenow ze wschodnim akcentem i wiertarka bedzie mnie chcialo
    przekonywac do dalszych wplat jest raczej minimalne. :)

    Ale co w takim razie przeoczylem i po czym "takim" powinienem byl
    podziekowac?

  • 14. Data: 2009-06-24 21:52:14
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    bradley.st wrote:

    > Czekaj, ale nakrecamy sobie paranoje Noble Bank SA, Noble Funds SA,
    > Panorama Finansów SA, Fiolet PDK SA, Home Broker SA czy jeszcze czyms
    > innym?

    Panorama Finansów - nie wiem co to jest, brzmi strasznie, też mnie to
    zniechęciło. Mi tam starczy 6% czy 6.06% w eB z belki. Czyli odpowiada
    7.41% i 7.48% na lokatach belkowych.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 15. Data: 2009-06-24 22:26:24
    Od: Wiktor <...@...pl>

    bradley.st pisze:

> [...]
    > stronie takze linki do jakiegos banku na Ukrainie i jakiegos banku na
    > Bialorusi, wiec chcialbym sie upewnic. :)

    Noble rozumiem, bo to jest bank oferujący produkt bankowy. Ale reszta?
    Co to jest Panorama Finansów i jakie znaczenie ma przy tej lokacie?

    Co lepsze w standardowej formułce wyrażając zgodę na przetwarzanie
    danych jest sprytnie wsadzone przetwarzanie w celach marketingowych.

    Ja po prostu nie lubię jak ktoś mnie oszukuje już na wstępie, bo nie
    rokuje to nic dobrego przy ewentualnych problemach w przyszłości

    Wiktor

  • 16. Data: 2009-06-24 22:36:05
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Cze, 17:52, schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > Panorama Finansów - nie wiem co to jest, brzmi strasznie, też mnie to
    > zniechęciło. Mi tam starczy 6% czy 6.06% w eB z belki. Czyli odpowiada
    > 7.41% i 7.48% na lokatach belkowych.

    Internet podpowiada, ze to "sieć dystrybucyjna produktów Domu
    Maklerskiego oraz broker inwestycyjny".

    Dla porownania, eurobank wydaje sie byc mniej wylewny w informowaniu
    potencjalnych klientow o szczegolach przetwarzania danych osobowych:

    "W przypadku powierzenia wykonywania usług podmiotom trzecim, Bank
    bezwzględnie wymaga zachowania przez te podmioty obowiązujących w
    Banku standardów bezpieczeństwa."

    "Podmioty trzecie", he? :)

  • 17. Data: 2009-06-24 22:56:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Cze, 18:26, Wiktor <a...@...pl> wrote:

    OK, dla mnie to standard, ze jesli kupuje jeden produkt, to musze sie
    liczyc z tym, ze sprzedawca bedzie oferowal drugi, wiec nie mialem
    problemu z tym, ze getin lojalnie uprzedza kto jeszcze moze moje dane
    przetwarzac. Wyglada na to, ze wszystkie te firmy oferuja uslugi
    finansowe i naleza do jednej grupy kapitalowej.

    Przynajmniej OF nazwalo rzeczy po imieniu, a nie pisalo o "podmiotach
    trzecich" jak konkurencja. To raczej liczy im sie na plus?

    A z ciekawosci zajrzalem komu np. Pekao SA udostepna dane posiadaczy
    kart (tez nazywaja rzeczy po imieniu). Rezultat ponizej:

    SIA - SSB S.p.A. z siedzibą w Mediolanie, Włochy
    Policja, Prokuratura
    Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia S.A.
    HESTIA KONTAKT Sp. z o.o.
    Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce
    Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A
    Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Polska Sp. z o.o.
    Travelex Global & Financial Services Ltd, United Kingdom,
    Priority Pass Ltd. PO Box 120, Croydon CR9 4NU, United Kingdom

  • 18. Data: 2009-06-24 23:13:35
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    bradley.st wrote:
> [...]
    >
    > "W przypadku powierzenia wykonywania usług podmiotom trzecim, Bank
    > bezwzględnie wymaga zachowania przez te podmioty obowiązujących w

    Teraz to chyba sam szukasz dziury w całym :-P
    Wydaje mi się, że może chodzić o jakiś outsourcing, albo np. dostawców
    systemu komputerowego itp. Moja firma jest podwykonawcą w pewnym
    systemie przechowującym m.in dane osobowe i też byliśmy solidnie
    przetrzepani na tą okoliczność.

    Tak czy siak, żadnej Panoramie Finansów, czy Fiolet PDK SA (WTF?) swoich
    danych przekazywać nie zamierzam... póki mogę swoje procenty dostać
    gdzieś indziej :-)

  • 19. Data: 2009-06-24 23:16:23
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    bradley.st wrote:

> [...]
    > Travelex Global & Financial Services Ltd, United Kingdom,
    > Priority Pass Ltd. PO Box 120, Croydon CR9 4NU, United Kingdom

    Eee, Fiolet PDK SA przebija to wszystko :-P
    Uff dobrze, że już dawno od nich uciekłem.

  • 20. Data: 2009-06-25 06:25:20
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 24 Cze, 15:37, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > Noble (OF) dało 7% na wspólnej. IMHO b. miło z ich strony :)
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > PS. Teraz mam radochę, że wpakowałem tam więcej grosza ;)

    E tam, zaden szpas - wole jednodniowe getiny i eurobanki ;)
    --
    pozdr.
    ls