  • 1. Data: 2009-06-23 19:26:12
    Temat: Polbank - reklamacje operacji karcianych
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Czy ktos mial 'przyjemnosc' skladac reklamacje
    operacji na KK w Polbanku?
    Np. nieswoje zakupy w necie, inna kwota obciazenia
    itp. Jak sie zachowuje Polbank? Blizej mu do Citi
    (szybkie uznanie reklamacji) czy raczej cos
    jak w mBanku (moge przyjac reklamacje, odpowiemy
    w ciagu 4 tygodni, a najlepiej jakby zaplacic za sporne
    tranakcje i nie zawracac glowy reklamacjami)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-07-29 14:52:41
    Temat: Re: Polbank - reklamacje operacji karcianych
    Od: stefanio <s...@o...pl>

    Witam
    W listopadzie 2007 zaciągnąłem kredyt hipoteczny nominowany w CHF w
    POLBANKU. Wszystko było ok dopóki w sierpniu 2008 rok bank nie
    wypłacił deweloperowi ostatniej transzy kredytu- bez mojej wiedzy,
    zgody oraz pisemnego oświadczenia (transza zgodnie z umową budowy
    lokalu miała być wypłacona w grudniu 2008, a opóźnienie w budowie
    spowodowało przesunięcie transzy na maj 2009). Złożyłem do POLBANKU
    reklamację w marcu 2009 i.... do tej pory cisz. Moje telefony na
    infolinie Banku nie przynoszą rezultatu: dostaję informację że ktoś
    sie do mnie odezwie i cisza. A spłacam odsetki od kwoty która bankowi
    sie nie należy. Dodatkowo- dziwnym zbiegiem okolicznosci- trasza
    została wypłacona przy najniższym kursie CHF.
    Jeżeli dalej zastanawia się ktoś nad kredytem w tym banku niech
    przeanalizuje moją sytuację.
    "Polbank EFG. Jesteśmy bankiem dla każdego człowieka, serdecznym i
    ludzkim, zaskakującym swoją otwartością i życzliwością przy każdym
    kontakcie"- taaaaaa.

    Pozdrawiam
    Krzysiek