  • 31. Data: 2009-06-25 12:52:21
    Temat: Re: 7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 25 Cze, 06:57, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > bradley.st - WHY?

    Standardowa odpowiedz (wystepuja rozne wariacje) brzmi:

    "Dziękuję za zainteresowanie ofertą XXXX Banku S.A
    W odpowiedzi na pytanie pragnę poinformować, iż w chwili obecnej
    podpisanie umowy i aktywowanie rachunku możliwe jest wyłącznie na
    terenie kraju. Nie posiadamy szczegółowych informacji, kiedy do
    oferty będzie wprowadzona możliwość podpisania umowy na odległość."

    opcjonalnie:

    "Na chwile obecna nie ma mozliwosci wyslania kuriera za granice."

    OF jako jeden z nielicznych nie "brzydzi" sie moimi pieniedzmi i
    umozliwia inwestycje bez przyjazdu do Polski.

  • 32. Data: 2009-06-25 18:29:09
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "schliesky" news:h1uc4d$c4v$2@inews.gazeta.pl

    > Przebija w tym co robi - mam tutaj na myśli prowadzoną przez fiolet
    > działalność (kredyty) czy też to, że twoje dane OF przekazuje do
    > fioletowych?:)

    Nazwa jest ciekawa, mogła znaczyć dokładnie wszystko. Później spojrzałem
    czym się zajmują.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 33. Data: 2009-06-25 18:30:33
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    bradley.st wrote:
    > "Na chwile obecna nie ma mozliwosci wyslania kuriera za granice."

    Ha, przynajmniej procent mamy lepszy od usiech!

  • 34. Data: 2009-06-25 18:45:22
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 25 Cze, 14:30, schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > Ha, przynajmniej procent mamy lepszy od usiech!

    No ba... przynajmniej. ;p

    A walute jaka stabilna! 2.0281 PLN/USD 18/07/08, 3.8963 PLN/USD
    17/02/09
    Jedyne 92% zmiany w siedem miesiecy. Tak trzymac! :D

  • 35. Data: 2009-06-25 22:33:42
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h1vfan$gfp$8@news.interia.pl...

    > Trochę dużo tego... i co dziwne np. taki Allianz raczej nie jest z nimi
    > powiązany kapitałowo... :/

    Powiazany nie jest, ale ubezpieczenia nieruchomosci do kredytow
    hipotecznych sa w PEKAO robione by Allianz. Moze dlatego?

    Thomas