  • 11. Data: 2011-09-18 10:09:06
    Temat: Re: 5x BZ WBK mobile
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 09:56:13 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Nie mam nic w WBK, dlatego się dopytuję. A obsługa Eurobanku via WWW na
    > Operze czy IE w WM 6.5 jest całkiem znośna.

    No tak ale to jest specjalna aplikacja, który z wyglądem dostępu przez
    www ma czasami niewiele lub zupełnie nic wspólnego.

    Xenocide

  • 12. Data: 2011-09-19 07:47:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 18 Sep 2011 11:00:25 +0200, Pendrive <P...@d...pl>
    wrote:

    >przeciez dostep przez internet przez przegladarke takze jest

    no właśnie. Dlatego drążę: co taka specjalizowana aplikacja daje wobec
    www?

  • 13. Data: 2011-09-19 07:48:51
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 18 Sep 2011 10:09:06 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >No tak ale to jest specjalna aplikacja, który z wyglądem dostępu przez
    >www ma czasami niewiele lub zupełnie nic wspólnego.

    wiem, ale pytam: gdzie tkwi "wartość dodana" dla klienta?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2011-09-21 09:37:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 09:48:51 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > wiem, ale pytam: gdzie tkwi "wartość dodana" dla klienta?

    O ile pamiętam BZWBK ma wersję demo, ściągnij, sprawdź i sam oceń. Czy
    koniecznie musisz to usłyszeć od kogoś innego, bo sam sobie nie ufasz?

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2011-09-21 11:49:01
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Sep 2011 09:37:03 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >O ile pamiętam BZWBK ma wersję demo, ściągnij, sprawdź i sam oceń. Czy
    >koniecznie musisz to usłyszeć od kogoś innego, bo sam sobie nie ufasz?

    Słusznie.

    Uruchomiłem, nawet nienajgorzej wygląda.
    Mogłaby być nieco przyjaźniejsza:
    - po wejściu na rachunek trzeba się wycofać, żeby zrobić przelew (a
    mogłoby być być w kontekstowym menu zlecenie przelewu)
    - dość dziwne wpisywanie kwot: jeśli chcemy wpisać złote bez groszy to
    musimy i tak podać 00 na końcu, bo inaczej zamiast np. 123 będzie 1,23

    Przyznaję, to może by wygodniejsze niż www.

  • 16. Data: 2011-09-21 13:05:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 13:49:01 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Przyznaję, to może by wygodniejsze niż www.

    No widzisz jak fajnie i jeszcze się inni czytający grupę przy okazji mogą
    czegoś dowiedzieć. Ciekawe jakby to porównać z aplikacją Rajfiego (jest
    już od dawna na iOS i chyba teraz od niedawna na Androida), która była
    już chwalona na grupie. Mille chyba też ma swoją aplikację na telefon.
    Nie wiem jednak czy w tych przypadkach jest dostęp demo tak jak w BZWBK.

    --
    xbartx