  • 1. Data: 2013-01-10 01:29:31
    Temat: (2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
    Od: Wsparcie Klienta <k...@g...com>

    Klienci z Warszawy, Legionowa i Gdańska oszukani w platformie inwestycyjnej
    markets.com/pl podjęli decyzję o zgłoszeniu do prokuratury podejrzenia popełnienia
    przestępstwa przez reprezentantów i dyrektorów firmy inwestycyjnej Safecap
    Investments Ltd prowadzącej oddział w Warszawie ( Al. Jerozolimskie 96 (budynek
    Equator II, VIII piętro ), tel. 0 22 100-69-00), notyfikowanej w KNF jako firma
    działająca w Polsce bez otwierania oddziału oraz nadzorowanej przez Cypryjską Komisję
    Papierów Wartościowych. Postępowanie wyjaśniające od stycznia 2013r. prowadzi Wydz.
    VI ds. Przestępstw Gospodarczych Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

    Zarządzający pieniędzmi klientów pośrednik finansowy Marcin P. (przypadkowa
    zbieżność) w okresie kilkunastu miesięcy pozbawił "swoich" klientów 70% depozytów na
    łączną kwotę ponad pół miliona zł. Fakt ten ukrywał przed klientami przez ponad rok.
    Niemal połowa kwoty została potrącona przez platformę w postaci opłat, zaś na sumę
    ok. 50 tys.zł złożyły się comiesięczne honoraria Marcina P. wypłacane mu przez
    Safecap z pieniędzy klientów niezależnie od tego czy wykonywane czynności przynosiły
    dochód czy stratę. Zarówno Marcin P. jak i dyrektorzy firmy zataili przed
    poszkodowanymi klientami fakt wzajemnych powiązań biznesowych i związany z tym faktem
    konflikt interesów, którego ujawnienie było obowiązkiem Marcina P. i firmy
    inwestycyjnej Safecap. Klienci zażądali zwrotu depozytów, lecz firma odrzuciła
    roszczenia twierdząc że winę ponosi Marcin P., oraz zagroziła konsumentom
    wystąpieniem przeciw nim z pozwami o naruszenie dóbr firmy w przypadku nagłośnienia
    sprawy.

    Safecap Investments Ltd. działa w Polsce na mocy "paszportu europejskiego" poprzez
    platformę forexową markets.com/pl, portal informacyjny globtrex.com oraz firmę
    szkoleniową Safecap Investments (Poland) Sp. z o.o. (Wybrzeże Kościuszkowskie 43/2,
    Warszawa). Klienci zgłosili skargi do KNF (DOK,WSII), UOKIK (DPK) oraz CYSEC, na
    których reakcję wciąż oczekują, nie przyjęli też zaoferowanej w listopadzie (po 4
    miesiącach sporu) częściowej 30 procentowej rekompensaty i zdecydowali o zgłoszeniu
    swoich podejrzeń do prokuratury, oraz wobec odrzucenia ich roszczeń o wystąpieniu na
    drogę sądową przeciw właścicielowi platformy markets.com. Wystąpienie przygotowuje
    kancelaria adwokacka z Warszawy.

  • 2. Data: 2013-01-10 10:07:35
    Temat: Re: (2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 01:29:31 UTC+1 użytkownik Wsparcie Klienta napisał:
    /.../
    Kolejny raz się sprawdza zasada - tylko biura maklerskie przy naszych (raczej
    "naszych") bankach, czyli np. Alior, BOŚ, BZWBK

  • 3. Data: 2013-01-10 15:45:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "eisenberg" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Kolejny raz się sprawdza zasada - tylko biura maklerskie przy naszych
    > (raczej "naszych") bankach, czyli np. Alior, BOŚ, BZWBK

    Ja tam uważam, że to naturalna selekcja idiotów, wierzących w oferty tego
    typu pseudo-spółek i inwestujących w takich znaczące dla nich sumy. Zaś będą
    nabici w maketskom.

  • 4. Data: 2013-01-10 16:25:25
    Od: W <w...@w...pl>

    MarekZ wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > Ja tam uważam, że to naturalna selekcja idiotów, wierzących w oferty
    > tego typu pseudo-spółek i inwestujących w takich znaczące dla nich

    Wszystko byłoby ok, gdyby później Ci idioci nie domagali się zadość
    uczynienia od reszty społeczeństwa...

  • 5. Data: 2013-01-10 17:44:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > Wszystko byłoby ok, gdyby później Ci idioci nie domagali
    > się zadość uczynienia od reszty społeczeństwa...

    Ależ mnie ubawiłeś!!! Przecież od zawsze tak jest niemal wszędzie:

    -- jeśli wygram, grając po omacku, będę chodził
    w glorii, będę chełpił się, będę pomiatał innymi

    -- gdy przegram (a na pewno wcześniej lub później
    przegram), będę prosił o miłosierdzie

    Gdy ja byłem bogaty, każdy dookoła mnie powoływał
    się na Boga i na Jego miłosierdzie, żądając ode
    mnie wsparcia... Gdy straciłem środki [i brzegi?]
    do życia, miłosierdzia nie zaznałem niemal od nikogo. :)

    Szczególny rodzaj żerowania na społeczeństwie do ,,dzieci''.
    Jeden buduje dom, stabilizuje swoją pozycję, aby jego
    potomstwo miało szanse dostatniego życia -- ale tonie
    w podatkach, datkach, darowiznach itp... Inny rżnie co
    popadnie na ulicy, pod gołym niebem, po czym powołując
    się na dobro niewinnych dzieci, żąda dofinansowania od
    społeczeństwa. :)

    Tu i ówdzie słyszę propozycje karania głupich rodziców. :)
    Ale jak karać kogoś, komu brak na utrzymanie dziecka?
    Nakładać na tego kogoś kary finansowe? ;) A może tego
    kogoś zatrudniać przymusowo?... To rozwiązanie byłoby
    dobre, ale nie w świecie bezrobocia, gdzie praca nie
    jest ani karą, ani przykrym obowiązkiem, ale jest nagrodą!

    -=-

    Dobrym zatem rozwiązaniem jest prewencja? Budowanie kolejnych
    urzędów regulujących i kontrolujących oraz ostrzegających?...
    Wcześniej czy później te urzędy będą ,,samowystarczalne''. ;)

    -=-

    Dobrym (IMO) rozwiązaniem, ale powolnym, czasochłonnym, jest
    nauczanie i wychowanie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-01-10 18:53:00
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja tam uważam, że to naturalna selekcja idiotów, wierzących w oferty tego
    > typu pseudo-spółek i inwestujących w takich znaczące dla nich sumy. Zaś

    W zasadzie takie nabijanie w butelkę powinno być legalne. Wtedy włączyłoby
    się w narodzie myślenie zamiast ślepej wiary w reklamy. Każdy już na dzien
    dobry byłby podejrzliwy.

  • 7. Data: 2013-01-10 19:25:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    > W zasadzie takie nabijanie w butelkę powinno być legalne. Wtedy włączyłoby
    > się w narodzie myślenie zamiast ślepej wiary w reklamy. Każdy już na
    > dzien dobry byłby podejrzliwy.

    W zasadzie jest. Przecież tak naprawdę nic nie zrobią tym artystom z
    marketscoś (jeżeli tylko z kolei oni nie są ostatnimi ćwokami).

  • 8. Data: 2015-02-25 12:35:33
    Od: p...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 01:29:31 UTC+1 użytkownik Jurek Zinczuk napisał:
> [...]
    drogę sądową przeciw właścicielowi platformy markets.com. Wystąpienie przygotowuje

    Witam ja także straciłem oszczędności całego życia proszę o kontakt osoby które
    zostały oszukane prze markets.com ,chętnie przyłączę się do pozwu przeciwko markets
    gdyż przez ich nieuczciwość zostałem zrujnowany pozdrawiam i czekam na kontakt
    jakikolwiek

  • 9. Data: 2015-03-03 18:02:55
    Od: "w...@g...com" <w...@g...com>

    Naciagacze, którzy zyja z tego ile wyciągną od Ciebie. To, że tracisz ich nie
    interesuje. Fatalna obsługa, grupa dzieciaków i ludzi ze wschodniobrzmiącym akcentem.
    Wszystko podejrzane. Opiekunowie może po jednym szkoleniu bez doświadczenia. Ich cel
    to wyciągnąć kasę w umiejętny sposób, a w zamian nic. Jedynie obiecanki o szkoleniach
    i profesjonalnym wsparciu oraz o możliwości szybkiego zarobienia. Bzdury. Ostrzegam,
    bo straciłem u przez ich politykę, nieodpowiedzialność i brak kompetencji bardzo duzo
    pieniędzy. Nie polecam i ostrzegam z pełną stanowczością.
    Dla własnego bezpieczeństwa lepiej szukać doświadczonych i kompetentnych firm.