  • 41. Data: 2012-10-11 07:24:07
    Temat: Re: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 23:43:00 UTC+2 użytkownik www2 napisał:

    > potwierdzam - infolinia - wytlumaczy, ze infolinia ma jakies prostrsze sposoby
    >
    > Pani chwile przelaczyla sie i po minucie przyjela ode mnie dane i od reki umowila
    mnie na wizyte w oddziale...

    > a rano dzwonilem zapytac o reklamacje to zostalem splawiony ze maja 7 dni...
    >

    > wiec infolinia - i podobno recznie dopisuja do uczestnikow promocji i wysylaja do
    oddzialu :)

    Wczorj usłyszałem taką oto wersję dla klientów, którzy mają już dostęp online:
    Należy wypełnić pierwszy formularz rejestracji z linka podanego w regulaminie
    promocji. Następnie zalogować się do ing online i tam założyć konto. Dane z tych
    dwóch miejsc mają się odnaleźć i konto będzie promocyjne.

  • 42. Data: 2012-10-11 17:57:37
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 11 Oct 2012 07:24:07 +0200, Piotr Hołda <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > regulaminie promocji. Następnie zalogować się do ing online i tam
    > założyć konto. Dane z tych dwóch miejsc mają się odnaleźć i konto będzie

    Ja przez ING Bank Online nie mogę założyć rachunku Direct, mogę tylko
    kolejny firmowy. Dzwoniłem na infolinię i umówiłem się na wizytę w
    placówce i założenie w placówce rachunku z premią.

    Matt

  • 43. Data: 2012-10-12 21:42:02
    Od: woody <w...@g...com>

    On 8 Paź, 09:57, Michal Pl <m...@g...com> wrote:

    > Transakcje bezgotówkowe, to też płatności kartą w internecie?

    Pytałem o to wczoraj i w odpowiedzi dostałem:
    ''uprzejmie informuję, iż transakcja internetowa kartą płatniczą gdzie
    do transakcji podaje Pan numer karty, kod cvv, ważnośc itp. jest
    zaliczana na transakcji bezgotówkowych". Pisownia oryginalna ;)

    --
    Pozdrawiam,
    woody

  • 44. Data: 2012-10-12 21:50:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-12 21:42, woody pisze:

> [...]
    > do transakcji podaje Pan numer karty, kod cvv, ważnośc itp. jest
    > zaliczana na transakcji bezgotówkowych". Pisownia oryginalna ;)

    No to jak się komuś nie chce robić na siłę zakupów to za 20zł prowizji
    może wyrobić limit :) Chyba, że znacie tańszy sposób niż 2% kosztów? Ale
    bez fikcyjnych transakcji na alledrogo poproszę :)

  • 45. Data: 2012-10-12 22:05:28
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-12 21:50, osa pisze:

    > No to jak się komuś nie chce robić na siłę zakupów to za 20zł prowizji
    > może wyrobić limit :) Chyba, że znacie tańszy sposób niż 2% kosztów? Ale
    > bez fikcyjnych transakcji na alledrogo poproszę :)

    Nie wiem jak w ING, ale w paru innych bankach płacenie kartą "Drobnych
    rachunków w Żabce" jawi się jako transakcja bezgotówkowa. A przelać
    sobie można nawet na swoje konto. Owszem, z prowizją. 1.89zł/500zł

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 46. Data: 2012-10-12 22:05:36
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    osa wrote:

    > No to jak się komuś nie chce robić na siłę zakupów to za 20zł prowizji
    > może wyrobić limit :) Chyba, że znacie tańszy sposób niż 2% kosztów? Ale
    > bez fikcyjnych transakcji na alledrogo poproszę :)

    Dwie wizyty w Zabce po 2 x 1.89zl (przelewy 2 x 499zl, to wraz z prowizja >
    1000zl).

    --
    pozdr.
    ls

  • 47. Data: 2012-10-12 22:13:02
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-12 22:05, SQLwiel pisze:
> [...]
    > "Drobnych rachunków w Żabce" jawi się jako transakcja bezgotówkowa.
    > A przelać sobie można nawet na swoje konto. Owszem, z prowizją.

    Jak się zada dobre pytanie to w 15 minut dobra wiadomość się pojawi :)
    Jeśli pozwolą mi założyć to konto to trzeba będzie założyć tę śmieszną
    kartę w żabce sprawdzić ing ;) o ile żabki w okolicy będą miały
    'sprawne' terminale ;)

  • 48. Data: 2012-10-13 21:09:32
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    osa wrote:

> [...]
    > Jeśli pozwolą mi założyć to konto to trzeba będzie założyć tę śmieszną
    > kartę w żabce sprawdzić ing ;) o ile żabki w okolicy będą miały 'sprawne'

    Czemu by mieli nie pozwolic?
    My z zona bylismy dzis w oddziale.
    Pozostaje czekac na karte, a potem 2x200 :)
    Credit Agricole chyba juz odpuszcze...

    --
    pozdr.
    ls

  • 49. Data: 2012-10-13 21:56:29
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-13 21:09, ls pisze:

    > Czemu by mieli nie pozwolic?

    Bo na razie nie mogę złożyć wniosku bo byłem klientem. Reklamacja
    złożona więc jak się nie odezwą w ciągu kilku dni to zostaje telefon na
    infolinię bo z tego co grupowicze napisali tak szybciej rozwiązują
    problem i kierują do oddziału z gwarancją wzięcia udziału w promocji :)

  • 50. Data: 2012-10-16 14:50:30
    Od: Luk <s...@g...com>

    W dniu piątek, 12 października 2012 22:05:33 UTC+2 użytkownik ls napisał:

    > Dwie wizyty w Zabce po 2 x 1.89zl (przelewy 2 x 499zl, to wraz z prowizja >
    >
    > 1000zl).

    Trzeba w Żabce wypełnić formularz i aktywować kartę KIK, żeby bez problemy "opłacać
    rachunki"? Czy też można np. jednorazowo bez KIK "opłacić rachunek"?