  • 1. Data: 2012-11-08 07:47:12
    Temat: 200 PLN za KK Citi
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytow
    a--promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

  • 2. Data: 2012-11-08 09:12:38
    Temat: Re: 200 PLN za KK Citi
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr Holda" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytow
    a--promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

    Emeryci tez moga dzwonilem potwierdzili

  • 3. Data: 2012-11-08 09:22:58
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 07:47:12 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytow
    a--promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

    Ehhh, te nowe promocje to tylko dla tych, którzy nie mają KK w Citi...

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2012-11-08 09:26:46
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Link z gruponu kieruje do wniosku u mnie strona ktorej nie ma
    Czy tylko ja dostalem taki blad?

  • 5. Data: 2012-11-08 09:44:59
    Od: "Tomcik" <r...@w...pl>

    czy oplaca sie wziac takie cos i po roku zrezygnowac?
    Sa jakies kruczki?

  • 6. Data: 2012-11-08 10:09:46
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomcik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy oplaca sie wziac takie cos i po roku zrezygnowac?
    > Sa jakies kruczki?

    Mysle ze nie trzeba czekac rok mozna zrezygnowac wczesniej taka informacje
    dostalem w czasie skladania wniosku

  • 7. Data: 2012-11-08 11:22:32
    Od: woody <v...@i...pl>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:10:01 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
    >Mysle ze nie trzeba czekac rok mozna zrezygnowac wczesniej taka informacje >dostalem
    w czasie skladania wniosku

    Nie trzeba, w kwietniu bralem KK Citi z groupona i jak tylko dali 200zl zrezygnowalem
    z KK.

  • 8. Data: 2012-11-08 19:31:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Hołda napisał(a) :
    > http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytow
    a--promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

    Może TOiP jest mocno nieciekawa? Konto do tego trzeba brać? Może za
    nie są opłaty?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2012-11-08 19:51:41
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Może TOiP jest mocno nieciekawa? Konto do tego trzeba brać? Może za nie są
    > opłaty?
    Bez konta i rok bez oplat

  • 10. Data: 2012-11-08 20:25:01
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>