-
Po co banki szperają w naszych social mediach?
... połączenia internetowe wykonujemy i w jakiej częstotliwości czasowej. Korzystając aktywnie z social mediów banki i inne podmioty handlowe mogą z łatwością określić które ... Jednak social media mają znacznie szerszy zasięg, a lekkomyślne udostępnianie prywatnych danych skutkować może wieloma nieprzyjemnymi konsekwencjami. - Jakie działania w social ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... social media lub na forach internetowych są najbardziej pomocne przy podejmowaniu decyzji o kupnie artykułów AGD – 74 proc. osób deklaruje, że przekonały je do zakupu, a 29 proc. skłoniły do zrezygnowania z niego. Media ... (57%). 42% ma nadzieję, że banki umożliwią dokonywanie płatności przez media społecznościowe. Postawy konsumentów wobec bankowości ...
-
Karty kredytowe: nie lubią ich banki czy klienci?
... młodzi ludzie w wieku do 29 lat. Temu pokoleniu, wychowanemu w świecie social media i Internetu, trudno jest wyobrazić sobie robienie zakupów czy rezerwację hotelu ... , wynikających z długów na karcie kredytowej wynikać może, prawdopodobnie, z oferowanego przez banki możliwości rozłożenia spłat tego zadłużenia na raty. Niekorzystną dla rozwoju rynku ...
-
Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?
... nowe kierunki. Duży wpływ na to mają m.in. e-commerce, m-commerce oraz social media. Do wymagań współczesnych klientów muszą dostosować się również usługi bankowe. Wpływ ... ofertę, jest często konieczność posiadania konta w danym banku. Tym samym banki często udzielają kredytów online na zasadach niedopasowanych do nowoczesnego konsumenta, co powoduje ...
-
Cyfryzacja w bankowości: mamy 4. miejsce na świecie
... do klientów – social media, które wcześniej służyły do komunikacji marketingowej. Z kolei Santander Bank Polska organizował także webinaria dla klientów, w tym dla przedsiębiorców. Dzięki takiemu podejściu kontakt z klientami udało się utrzymać mimo bariery fizycznej. Pandemia pomogła przekonać nieprzekonanych – zarówno klientów jak i banki. Ci ...
-
Libra. Kryptowaluta Facebooka w ogniu krytyki
... Eksperci Deutsche Bank Research uważają, że w grupie ryzyka znajdują się zarówno banki centralne, jak i instytucje kredytowe oraz dostawcy usług płatniczych. Co może oznaczać ... firm z milionami klientów w Europie, Libra pomoże twórcom uzyskać przewagę nad bankami. Social media gromadzą ogromną bazę konsumentów i każdy z nich może zostać potencjalnym ...
-
Jakich płatności online chcą internauci?
... bezpieczeństwo bądź umożliwi dodatkowe opcje (np. korzystne przewalutowanie przelewu zagranicznego). Z kolei banki są porównywane pod kontem dodatkowych korzyści (promocji), jakie oferują za dokonywanie płatności ... dane zawarte w materiale pochodzą z projektu Finanse w świecie cyfrowego konsumenta 2015. W projekcie uwzględniono dane z social media ...