-
Spółka CDRL S.A. debiutuje na GPW
28 października 2014 r. spółka CDRL S.A. zadebiutowała na GPW. CDRL jest 466. spółką notowaną na Głównym Rynku oraz 22. debiutem na tym rynku w 2014 roku. Działalność firmy koncentruje się na produkcji ubrań oraz obuwia dziecięcego, a także ich dystrybucją na terenie Polski oraz za granicą. O spółce CDRL S.A. W roku 2003 doszło do połączenia ...
-
Ile kosztuje wychowanie dzieci w Polsce?
... dostępną korzyścią, lecz takich przypadków jest stosunkowo niewiele). Należy powtórzyć: w przypadku polskich rodzin niższy VAT na artykuły dla dzieci, w tym obuwie dziecięce, to najbardziej efektywny sposób zmniejszenia kosztów wychowania dzieci: Nie wymaga on ponoszenia kosztów transferu środków, a samym rodzicom umożliwia zakup potrzebnego ...
-
Debiut Empik Media & Fashion S.A. na Catalyst
... oraz 3. debiut na tym rynku w 2015 roku. Grupa Empik Media & Fashion jest dystrybutorem produktów z kategorii media, rozrywka, lifestyle, artykuły dziecięce, odzież, obuwie, kosmetyki oraz kursy językowe. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz Empik Media & Fashion jako spółka holdingowa. Spółka EMPIK MEDIA & FASHION ...
-
Debiut spółki Wojas SA na GPW
... i sprzedaży obuwia. Obuwie produkowane jest pod marka WOJAS, jak również na zlecenie innych producentów obuwia. Zgodnie z informacją zawartą w prospekcie, Emitent jest jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Posiada w swojej ofercie obuwie damskie, męskie, młodzieżowe i dziecięce. Ponadto, produkuje obuwie ochronne i obuwie o specjalnym ...