Spółka CDRL S.A. debiutuje na GPW
2014-10-28 15:02
Spółka CDRL S.A. debiutuje na GPW © svetamart - Fotolia.com
Przeczytaj także: Internet Media Services S.A. przechodzi z NewConnect na GPW
O spółce CDRL S.A.
W roku 2003 doszło do połączenia spółki Marco z firmą Remi – dwóch producentów odzieży dziecięcej, działających na rynku od lat 90. Efektem tego połączenia było powstanie Coccodrillo Sp. z.o.o. Po pięciu latach, 26 maja 2008 roku decyzją Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Wspólników spółka zmieniła nazwę na CDRL Sp. z.o.o. , z kolei 11 lipca 2011 r. podjęta została uchwała o przekształceniu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną, przyjęto jej statut i wybrano członków zarządu.
Obecnie spółki zależne zajmują się tworzeniem i utrzymywaniem sklepów sprzedających wyroby pod marką Coccodrillo. Sieć sprzedaży w Polsce liczy 205 salonów, za granicą jest ich 145 (m.in. w Arabii Saudyjskiej, Mongolii, Libii, Czechach, Austrii czy w Rumunii). Od 2010 roku działa także sklep internetowy Coccodrillo.
fot. svetamart - Fotolia.com
Spółka CDRL S.A. debiutuje na GPW
O emitencie
- Nazwa spółki: CDRL S.A.
- Spółka na rynku regulowanym: 466
- Debiut w 2014 r.: 22
- Rynek (podstawowy/równoległy): Podstawowy
- Sektor: Przemysł lekki/10
- Miejsce siedziby: Warszawa
- Przedmiot działalności: Projektowanie, zlecanie produkcji i sprzedaż odzieży dziecięcej
- Wartość oferty: 14.900.000 zł
- Wartość spółki: 573.610.000 zł
- Wartość instrumentów wprowadzanych: 90.212.705 zł
- Oferujący: Trigon Dom Maklerski S.A.
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)