-
Oferta publiczna i niepubliczna: jakie różnice?
... on i obsługuje proces emisji, a także koordynuje pracę innych podmiotów uczestniczących w tym procesie, takich jak najczęściej: firma doradcza, kancelaria prawna, audytor czy agencja reklamowa. Za pośrednictwem Oferującego emitent przekazuje prospekt emisyjny lub memorandum informacyjne do Komisji Nadzoru Finansowego celem zatwierdzenia. Oferujący ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... , który w ostatnich latach stanowił główną siłą napędową koniunktury. W rezultacie branża reklamowa także spowolniła. Efekt zadyszki Jeszcze w 2014 r. agencje reklamowe ... potencjalnych klientów. Rekordzistą pod względem wielkości zadłużenia jest jednoosobowa firma prowadzona przez przedsiębiorcę z powiatu pszczyńskiego na Śląsku. Ma on do oddania ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... faktoring zaliczkowy, w którym formę zabezpieczania stanowi przyszła wierzytelność. Mikro czy mała firma rzadko kiedy posiada taką ilość kapitału, by „założyć za klienta”, a równocześnie ... zbliżoną sumę, bo 11,2 mln zł, upominają się firmy leasingowe. Z kolei branża reklamowa sama ma dłużników niemal ze wszystkich sektorów gospodarki. Negatywnie pod ...