mBank się zmienia. Wprowadził mOkazje
2013-04-26 11:03
![mBank się zmienia. Wprowadził mOkazje [© mBank] mBank się zmienia. Wprowadził mOkazje](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mBank/mBank-sie-zmienia-Wprowadzil-mOkazje-116856-200x133crop.png)
mBank Reinvented © mBank
Przeczytaj także: Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?
mOkazje to serwis typu cashback, rozbudowany o dodatkowe funkcjonalności, w postaci specjalnych ofert na których można zarabiać. Po zarejestrowaniu się w serwisie dostępnym poprzez portal Facebook klient otrzymuje dostęp i powiadomienie o sposobie i kwotach jakie można zarobić na przykład kupując bilet do kina, pizzę czy robiąc zakupy w markecie budowlanym. Aplikacja umożliwia śledzenie pojawiających się okazji i ich warunków, przesyła powiadomienia na skrzynkę mailową oraz bezpośrednio poprzez serwis Facebook.Zniżkę klient otrzymuje po zapłaceniu za zakupy kartą płatniczą mBanku. Nie trzeba okazywać kuponów, kodów zniżkowych czy osobnych kart lojalnościowych, wszystko odbywa się automatycznie. Zaoszczędzona kwota nie jest ograniczona co do wysokości i zależy tylko od sposobu korzystania z karty.
fot. mBank
mBank Reinvented
W czerwcu serwis mBanku całkowicie zmieni swoje oblicze
To pierwsza ze zmian proponowana przez mBank swoim klientom, pod hasłem mBank Reinvented. Wśród zapowiedzianych kolejnych nowości - oprócz odświeżonego, nowoczesnego designu - znajduje się zaawansowana wyszukiwarka transakcji, interesująca zwłaszcza dla internautów możliwość dokonywania przelewów poprzez SMS i Facebooka, bez pamiętania numerów kont, narzędzia do zarządzania domowym budżetem. Klienci będą mogli także zawsze zapytać o radę eksperta, dostępnego online przez całą dobę.
Nowy serwis zostanie uruchomiony w czerwcu 2013 roku. Prezentację jego niektórych funkcjonalności można obejrzeć na poniższym filmie:
![Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność? [© Freepik] Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/zachowania-konsumentow/Nie-tylko-cena-Co-naprawde-przyciaga-klientow-i-buduje-ich-lojalnosc-267776-150x100crop.jpg)
oprac. : Joanna Gacka / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)