Umowa Ramowa w Millennium Bank
2012-12-07 12:05
Podpisanie umowy © anna - Fotolia.com
Przeczytaj także: ING BusinessMobile - bankowość mobilna dla firm
Umowa Ramowa, jedyna jaką w trakcie współpracy z Bankiem Millennium podpisuje klient Bankowości Przedsiębiorstw, określa zasady współpracy i reguluje dostęp do wszystkich produktów powiązanych z rachunkami klienta. Dotyczy zarówno produktów aktualnie dostępnych jak i tych wprowadzanych w przyszłości. W momencie rozszerzenia oferty banku o nowe usługi klienci posiadający Umowę Ramową otrzymają do nich dostęp. Wnioskowanie o kolejny produkt odbywać się będzie w formie jednostronnego oświadczenia woli, a w najbliższym czasie możliwe będzie również za pośrednictwem bankowości elektronicznej i mobilnej.- Formalności ograniczyliśmy do minimum. W przypadku dużych firm, zazwyczaj z dwuosobową reprezentacją, jest to szczególnie istotne. Staraliśmy się też, żeby nowy dokument był bardziej zrozumiały niż dotychczasowe umowy, funkcjonalny i całkowicie kompleksowy. Wybiegliśmy nawet krok dalej - umowa reguluje dostęp do produktów, których jeszcze nie mamy. Jest to z pewnością nowa jakość w organizacji współpracy z klientem – mówi Anna Gregorczyk, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Przedsiębiorstw.
fot. anna - Fotolia.com
Podpisanie umowy
Najważniejsze korzyści i usprawnienia związane z wprowadzeniem Umowy Ramowej:
- Podpisując umowę Ramową, klient może otworzyć jeden lub kilka rachunków rozliczeniowych , w tym również rachunek płacowy. Kolejne rachunki mogą być otwierane bez konieczności podpisywania dodatkowych umów
- Uruchomienie pozostałych produktów związanych z rachunkami bankowymi następuje po złożeniu właściwych wniosków, bez konieczności podpisywania odrębnych umów
- Możliwość udzielania pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym na poziomie karty wzorów podpisów. Umożliwia to wnioskowanie o dany produkt bez konieczności składania podpisów przez reprezentację firmy – wystarczą podpisy osób upoważnionych
- Rezygnacja z weryfikacji pieczęci firmowych klienta przy składaniu przez niego dyspozycji – zmiana dotyczy wyłącznie kart wzorów podpisów wypełnionych na nowym wzorcu ważnym od 1.10.2012 roku
- Uproszczenie zasad obsługi produktów gotówkowych - możliwość dokonywania wpłat zamkniętych w dowolnej placówce banku bez konieczności składania dodatkowych dokumentów.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
BGŻ wprowadza kredyt inwestycyjny dla rolników
-
Linia kredytowa także dla mikroprzedsiębiorcy
-
Kredyt inwestycyjny: jakie warunki?
-
Porównanie rachunków firmowych IV 2013
-
mBank i MultiBank: konto firmowe online bardziej dostępne
-
Rachunek firmowy na kliknięcie w FM Bank
-
Usługa concierge pomaga przedsiębiorcom
-
Porównanie rachunków firmowych XII 2012
-
Gdzie po kredyt inwestycyjny?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)