Rynek usług bankowych VII 2011
2011-08-18 12:09
Przeczytaj także: Konta osobiste: banki rozpoczynają wojnę
Kredyty gotówkowe
W związku z trwającym sezonem wakacyjnym większość banków promowała w lipcu swoje oferty kredytów i pożyczek gotówkowych, które można wykorzystać m.in. na letni wypoczynek.
Spełnienie warunków uprawniających do skorzystania na preferencyjnych warunkach z propozycji pożyczek bądź kredytów gotówkowych jest najczęściej związane z uzyskiwaniem dochodów na określonym poziomie, zakupem ubezpieczenia, zastosowaniem wyższego oprocentowania w zamian za brak prowizji lub podpisanie umowy na określonym pułapie kwotowym. Warto zwrócić uwagę na specjalną ofertę Alior Banku kierowaną wyłącznie do osób, które zdecydują się na opłacenie rachunków w jego oddziałach i placówkach. Wszystkim korzystającym z możliwości bezprowizyjnego uiszczania rachunków (w tym za gaz, energię elektryczną, wodę, telefon czy telewizję kablową) w każdym oddziale i placówce partnerskiej banku, Alior Bank proponuje pożyczkę gotówkową bez prowizji, atrakcyjny kredyt konsolidacyjny i nowe konto osobiste za zero złotych.
fot. mat. prasowe
Szczegółowe informacje dotyczące działań banków w obszarze kredytów gotówkowych w lipcu 2011
Kampanie reklamowe
W lipcu pojawiło się w mediach sześć nowych kampanii reklamowych banków, z czego dwie promowały produkty i usługi Alior Banku (pożyczkę gotówkową oraz możliwość płacenia rachunków bez prowizji w oddziałach Alior Banku).
Przekazy banków BGŻ oraz Idea Banku kierowane były do małych i średnich przedsiębiorców. Idea Banku rozpoczął 17 lipca prowadzoną na dużą skalę kampanię pod hasłem „Stop dyskryminacji przedsiębiorców”.
"Dyskryminacja w obszarze społecznym to przede wszystkim postrzeganie przedsiębiorcy jako krętacza, który robi wszystko, żeby nie płacić podatków, unika wystawiania faktur czy odpowiedzialności za wykonaną pracę. Na własnej skórze doświadczyłem problemów, z jakimi muszą zmierzyć się osoby prowadzące własny biznes, dlatego postanowiłem zbudować bank, który poza świadczeniem typowych usług finansowych będzie pomagać w przełamywaniu tych barier. W moim banku prowadzący działalność gospodarczą traktowani są w uprzywilejowany sposób i w wielu wypadkach dostają lepszą ofertę produktową niż klienci detaliczni "- opisuje Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Alior Bank: pożyczka na 5% z gwarancją najniższej raty
-
Polbank wprowadza pakiet Insignium
-
Najlepsze oferty bankowe wg Expandera
-
Generacja Y a oferty polskich banków
-
Polacy niechętnie zmieniają bank
-
Jak Dyrektywa CCD II wpłynie na sektor bankowy?
-
Co musi zrobić bankowość detaliczna, żeby skutecznie konkurować?
-
Bankowość elektroniczna korzysta na pandemii. Jak utrzymać efekty?
-
Banki w Polsce bez gotówki: czy jesteśmy na to gotowi?