Rynek usług bankowych VII 2011
2011-08-18 12:09
Przeczytaj także: Konta osobiste: banki rozpoczynają wojnę
fot. mat. prasowe
Szczegóły kampanii reklamowych rozpoczętych w lipcu
W lipcu pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej kredytu gotówkowego w Banku BPH z udziałem Bartosza Opani „W jakim filmie Pan grał?”. Bank BPH kontynuowanie komunikacji reklamowej wykorzystującej wizerunek Bartosza Opani uzasadnia bardzo dobrymi wynikami jej pierwszego etapu m.in. wzrostem sprzedaży i rozpoznawalności banku.
Eurobank w najnowszej kampanii kredytu gotówkowego zachęca do sprawdzenia jego warunków - podobnie jak robi się to przed kupnem innych produktów. Przekaz informuje, że w ramach tej oferty po pożyczeniu 10 tys. zł rata miesięczna może wynosić tylko 189 zł.
fot. mat. prasowe
Kampanie reklamowe VII 2011
Aktywność na Facebook'u
W lipcu ruszyła nowa aplikacja konkursowa na profilu facebookowym banku BNP Paribas pt. „Zdobywcy drugiej pensji”. Wygrywają ci, którzy najlepiej uzasadnią, dlaczego właśnie im należy się dodatkowa pensja. Łączna pula nagród w konkursie to 6000 zł.
Aby wygrać dodatkową pensję, uczestnik konkursu musi „polubić” stronę banku BNP Paribas na Facebooku, odpowiedzieć na pytanie, dlaczego właśnie on powinien otrzymać dodatkową pensję, a następnie poprosić o wsparcie siedmiu osób. Aplikacja została zaopatrzona w mechanizmy, które ułatwią graczom poinformowanie znajomych o tym, że starają się o wygraną w konkursie i potrzebują ich wsparcia. Znajomi jednym kliknięciem będą mogli go udzielić, a potem sami stanąć do walki o dodatkową pensję na Koncie Witalnym. Autorzy trzech najbardziej przekonujących uzasadnień zostaną nagrodzeni dodatkowymi pensjami o wartości 1000, 2000 oraz 3000 zł. Ponadto, znajomi, którzy przyczynią się do wygranej tych trzech osób, otrzymają bilety do kina. Konkurs trwał do końca lipca br.
fot. mat. prasowe
Liczba osób deklarujących „Lubię to” w podziale na instytucje finansowe (min. 100 fanów)
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Alior Bank: pożyczka na 5% z gwarancją najniższej raty
-
Polbank wprowadza pakiet Insignium
-
Najlepsze oferty bankowe wg Expandera
-
Generacja Y a oferty polskich banków
-
Polacy niechętnie zmieniają bank
-
Jak Dyrektywa CCD II wpłynie na sektor bankowy?
-
Co musi zrobić bankowość detaliczna, żeby skutecznie konkurować?
-
Bankowość elektroniczna korzysta na pandemii. Jak utrzymać efekty?
-
Banki w Polsce bez gotówki: czy jesteśmy na to gotowi?