GPW: debiut spółki Euromark Polska
2006-09-29 13:37
Przeczytaj także: Giełdowy debiut spółki AB
Euromark Polska S.A. jest spółką zależną od spółki prawa brytyjskiego T.M.R. Investments Ltd (wg. stanu na dzień 19.09.2006 r. T.M.R. Investments Ltd posiada 7.490.400 akcji serii A, tj. 76,63% kapitału zakładowego). Emitent specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji odzieży i sprzętu outdoorowego (ubrania, buty, plecaki, śpiwory, namioty i akcesoria). Główne obszary działalności, to: projektowanie, zlecanie produkcji podmiotom zewnętrznym oraz dystrybucję produktów finalnych.Oferta produktowa Emitenta obejmuje sześć głównych kategorii: odzież, plecaki, namioty, obuwie, śpiwory i akcesoria turystyczne.
Spółka posiada portfolio następujących marek: CampuS, Alpinus, Voyager, Khyam, Stir Crazy, Snowcat.
Cena emisyjna akcji wynosiła 15,50 zł. Kurs otwarcia akcji w dniu debiutu wyniósł 15,60 zł. Spółka Euromark Polska SA. jest 21 spółką, jaka zadebiutowała na Giełdzie w roku 2006. Obecnie na GPW notowanych jest 269 spółek.
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Unima 2000 - kolejny debiut na GPW
-
Nowi członkowie GPW
-
Debiut spółki One-2-One na GPW
-
Hyperion: udany debiut na GPW
-
Astarta Holding - zagraniczny debiut na GPW
-
Giełdowy debiut spółki Interferie SA
-
Debiut spółki Intersport Polska SA na GPW
-
Polska Grupa Odlewnicza SA na GPW
-
Debiut ZAMET INDUSTRY SA na GPW