Debiut spółki Intersport Polska SA na GPW
2006-07-11 12:47
Przeczytaj także: Asseco Slovakia na warszawskiej giełdzie
Intersport Polska S.A. jest polskim podmiotem prowadzącym sieć detaliczną specjalistycznych sklepów sportowych pod marką Intersport. Podstawowa działalność Emitenta polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego. Dominujący udział w obrotach Emitenta (98,8%) ma sprzedaż artykułów sportowych odbiorcom indywidualnym. Emitent dysponuje siecią 11 sklepów o łącznej powierzchni handlowej prawie 10 tys. m2 a zamierza posiadać minimum 18 sklepów do końca 2007 roku. Udział Emitenta (według szacunków własnych Emitenta) w sprzedaży detalicznej sprzętu i odzieży sportowej szacowany jest na 8% rynku ogółem.Emitent po podpisaniu Umów Licencyjnych oraz Umowy Inwestycyjnej, współpracuje z Grupą Intersport, będącą w chwili obecnej największą na świecie organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. Emitent posiada wyłączne prawo do używania na terenie Polski znaku Intersport, rozwijania sieci sklepów sportowych pod znakiem Intersport oraz sprzedaży marek własnych Intersport.
Cena emisyjna akcji wynosiła 8 zł. Kurs otwarcia akcji w dniu debiutu wyniósł 8,30 zł.
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl