  • 1. Data: 2009-10-12 11:34:14
    Temat: znowu coś gdzieś wyciekło :(
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Witam,

    Parę dni temu - najpierw telefon z Aliora, że podejrzenie mają i cynk,
    że dane karty gdzieś wyciekły, więc zastrzegają, a później jakaś lipa z
    Paypalem gdzie mi ktoś kasę przeprowadził (wpłata, dodanie rachunku
    bankowego, wypłata) przez moje konto - czyli znał hasło :( ... na
    szczęście w ostatniej chwili pozmieniałem hasła i pozgłaszałem Paypalowi
    (swoją drogą - świetnie działająca infolinia po polsku!).

    Szczęściem, że złotówki nie straciłem, ale teraz pewność mam, że gdzieś
    moje dane krążą..... masakra! Mimo, że się pilnowałem jak tylko się
    dało, żadnych podejrzanych sklepów, transakcji na zadupiach świata itp.,
    posprawdzane szyfrowanie i certyfikaty, na komputerach żadnego syfu
    szpiegującego. A jednak, po raz kolejny, mnie trafia....

    Mam kilku kandydatów, skąd wyciekają regularnie dane (bo raz jedną kartę
    trafiło dwa razy, teraz zupełnie inną), ale jeszcze muszę sobie to
    dokładnie posprawdzać...

    Uważajcie, heh.

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-10-12 12:15:05
    Temat: Re: znowu coś gdzieś wyciekło :(
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> writes:

> [...]
    > z Paypalem gdzie mi ktoś kasę przeprowadził (wpłata, dodanie rachunku
    > bankowego, wypłata) przez moje konto - czyli znał hasło :( ...

    No to skad je znal?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2009-10-12 13:23:48
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > No to skad je znal?

    Bladego pojęcia nie mam. Na karteczce na monitorze nie przylepiłem ;)
    Gdzieś musiałem widać powtórzyć to samo i stamtąd wyszło w świat...
    chyba że wyszło z Paypala jako takiego.

    Pozdr,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-10-12 13:30:52
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:1255353828.960945@bongos2.pseinfo.pl...

    > Bladego pojęcia nie mam. Na karteczce na monitorze nie przylepiłem ;)
    > Gdzieś musiałem widać powtórzyć to samo i stamtąd wyszło w świat... chyba
    > że wyszło z Paypala jako takiego.

    Gdy dostajesz pieniądze, paypal wysyła maila z informacją.
    Dostałeś go? - bo jeśli nie, to również Twoja skrzynka mailowa
    została przejęta.

  • 5. Data: 2009-10-12 13:50:54
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    ikarek pisze:

    > Gdy dostajesz pieniądze, paypal wysyła maila z informacją.
    > Dostałeś go? - bo jeśli nie, to również Twoja skrzynka mailowa
    > została przejęta.

    Skrzynka jest "nieprzejmowalna", w tym sensie, że niedostępna nigdzie z
    zewnątrz, zresztą hasła inne. A maila od Paypala oczywiście dostałem,
    stąd od razu moja reakcja i zablokowanie dalszych działań gościa, który
    przejął konto...

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-10-12 19:32:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Mam kilku kandydatów, skąd wyciekają regularnie dane (bo raz jedną kartę

    Kto?

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 7. Data: 2009-10-14 06:43:44
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Kto?
    >
    > zyga

    Nie chcę słów na wiatr rzucać, ale pierwszym mocniejszym podejrzanym,
    albo wręcz podejrzanymi są dwa serwisy rezerwacji hosteli....jeszcze to
    dokładnie sobie sprawdzę. nie mam na razie czasu poanalizować wyciągów,
    ale teraz to się solidnie wkur* bo to już trzecia karta którą muszę
    zastrzegać, a jakoś za wielu operacji "przez internet" nie robię...

    Pozdr,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-10-14 09:20:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...pseinfo.pl...

> [...]
    > ale teraz to się solidnie wkur* bo to już trzecia karta którą muszę
    > zastrzegać, a jakoś za wielu operacji "przez internet" nie robię...

    hostelbookers uważam, że jest raczej poza podejrzeniem, bo dziesiątki
    rezerwacji wykonywałem, różnymi kartami i nic złego się nie wydarzyło.