  • 1. Data: 2009-10-11 18:57:32
    Temat: Alior - podgląd online - usunięcie nieaktywnych kart
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy da się usunąć z listy kart, te które są już nieaktywne (zamknięte) ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-10-11 19:02:09
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:
    > Czy da się usunąć z listy kart, te które są już nieaktywne (zamknięte) ?

    Hehe, mam ten sam problem. :-)
    O ile udało mi się dowiedzieć - nie da się. Zmienić nazwy też się nie da.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-10-11 19:28:38
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Hehe, mam ten sam problem. :-)
    > O ile udało mi się dowiedzieć - nie da się. Zmienić nazwy też się nie da.

    A tak obok tematu - macie na aliorowym "Pulpicie" box (czy tam
    "komponent") "Wiadomości"?

    WN

  • 4. Data: 2009-10-11 21:22:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > A tak obok tematu - macie na aliorowym "Pulpicie" box (czy tam
    > "komponent") "Wiadomości"?

    Ja mam. Od kilku miesięcy dostałem aż jedną.

    Natomiast pobawiłem się trochę konfigurowaniem pulpitu i całkiem to
    fajnie ktoś pomyślał. Można sobie wiele bardzo przydatnych rzeczy ustawić.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-10-12 06:58:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 21:28:38 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > A tak obok tematu - macie na aliorowym "Pulpicie" box (czy tam
    > "komponent") "Wiadomości"?

    Z tego co pamiętam to tego komponentu nie można usunąć ani dodać. A Ty go
    nie masz?

    Xenocide

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-10-12 07:03:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 20:57:32 +0200, Mithos napisał(a):

    > Czy da się usunąć z listy kart, te które są już nieaktywne (zamknięte) ?

    Ja to sobie rozwiązałem inaczej. Przy którejś tam aktualizacji, doszedł
    taki fajny komponent "Informacje o karcie kredytowej" - fajnie pokazuj to
    co najważniejsze na kk i jak chcesz więcej to wystarczy kliknąć. Także
    dałem go sobie w lewej kolumnie od góry a w prawej w ogóle usunąłem listę
    kart. W lewej kolumnie pod komponentem do kk mam historię ROR czyli to co
    się dzieje na karcie debetowej. Pod spodem kilka skrótów do najczęściej
    wykonywanych przelewów, kalendarz i wiadomości których się nie da
    niestety usunąć.
    Tak jak już kiedyś pisałem IMO to jest nowy standard w bankowym www czyli
    w pełni konfigurowalna strona główna, którą ustawia się pod swojej
    potrzeby, z szybkim jednoklikowym dostępem, do funkcji z których korzysta
    się najczęściej. Reasumując standard mbank/multi powoli odchodzi do
    historii ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-10-12 08:41:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Po ostatnich zmianach widzę, że obrazek anty-phishingowy przeniósł się na
    lewą stronę :)

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-10-12 08:59:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak to u mnie wygląda:

    http://img301.imageshack.us/img301/3469/alior.png

    Wszystko co wykonuje poprzez to konto mam pod ręką zaraz po zalogowaniu i
    o to mi chodziło. W mbank/multi opcja aktualnie nie do zrealizowania a
    już kuriozum dla mnie jest w multi wykonanie przelewu jednorazowego.

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-10-12 09:07:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > co najważniejsze na kk i jak chcesz więcej to wystarczy kliknąć. Także
    > dałem go sobie w lewej kolumnie od góry a w prawej w ogóle usunąłem listę

    Fajne. A da się jakoś tą "Informacje o karcie kredytowej" przenieść do
    prawej kolumny? Mam całą masę rzeczy w lewej kolumnie i prawie nic w
    prawej. I nie wiem co z tym zrobić... :-(

> [...]
    > się dzieje na karcie debetowej. Pod spodem kilka skrótów do najczęściej
    > wykonywanych przelewów, kalendarz i wiadomości których się nie da

    Jak to się nie da? Ja usunąłem kalendarz. A wiadomości zostawiłem, ale
    przeniosłem na sam dół.

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2009-10-12 09:10:48
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > o to mi chodziło. W mbank/multi opcja aktualnie nie do zrealizowania a
    > już kuriozum dla mnie jest w multi wykonanie przelewu jednorazowego.

    Ten skrót "Przelew krajowy" zasadniczo nie jest potrzebny, bo to samo
    jest dostępne po kliknięciu w "Płatności" na górze. :-)

    --
    MiCHA