  • 1. Data: 2002-09-10 17:19:10
    Temat: zmiany w sezamie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    czy po ostatnich zmianach w sezamie zadzialal wam ???
    ja dzis nie moglem w niego wejsc - zaczyna sie od tego
    ze niezgodna nazwa witryny z certyfikatem
    a potem w koncu nie laduje jakiegos apletu
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-09-10 17:28:38
    Temat: Re: zmiany w sezamie
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    > ja dzis nie moglem w niego wejsc - zaczyna sie od tego
    > ze niezgodna nazwa witryny z certyfikatem
    > a potem w koncu nie laduje jakiegos apletu

    Przed momentem wszedlem bez zadnych problemow
    IE6.0
    Jezeli. tez IE to moze pomoze standardowe usuniecie plikow tymczasowych lub
    pliku bphonline

    gren