  • 1. Data: 2003-08-31 09:15:27
    Temat: zmiana funduszu emerytalnego na NN
    Od: "Pt" <n...@...pl>

    Dowiedzialem sie z grupy, ze moge przez Internet zmienic fundusz emerytalny
    na NN.

    Jest problem (a moze nie) poniewaz nie wiem w jakim obecnie jestem. ZUS mnie
    (prawdopodobnie) - rok temu gdy podjalem pierwsza prace - dolosowal do
    jakiegos, ale nie dostalem zadnej informacji o tym.

    Czy teraz bez problemu moge wypelniac formularze na www i przystapic do NN
    czy najpierw czeka mnie wyjasnianie sprawy w ZUS ?

  • 2. Data: 2003-08-31 09:36:31
    Temat: Re: zmiana funduszu emerytalnego na NN
    Od: "Pt" <n...@...pl>

    Juz wiem, ze powinienem wiedziec co mi wylosowano. Zastanawiam sie w jakim
    oddziale ZUS moge wyjasnic sprawe. Tam gdzie jestem zameldowany na stale
    (woj. malopolskie) czy tam gdzie pracuje lecz nie jestem zameldowany
    (Warszawa) ? Ktory ZUS sie mna zajmuje ? Ten warszawski, czy ten w miejscu
    stalego meldunku ?