  • 1. Data: 2003-08-30 23:06:29
    Temat: gdzie najlepiej sprzedac usd ?
    Od: Piotr <p...@...pl>

    Witam grupowiczow,

    Potrzebuje sprzedac ok 15k USD. Gdzie moge tego dokonacz najkorzystniej ? W
    Pekao SA jak na razie dostaje spready na poziomie 10 groszy. Dziekuje z
    gory za wszelkie propozycje.

    p...@...pl

  • 2. Data: 2003-08-31 06:44:39
    Temat: Re: gdzie najlepiej sprzedac usd ?
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    o...@n...dialog.net.pl,
    Piotr <p...@...pl>:
    > Witam grupowiczow,
    >
    > Potrzebuje sprzedac ok 15k USD. Gdzie moge tego dokonacz
    > najkorzystniej ? W Pekao SA jak na razie dostaje spready na poziomie
    > 10 groszy. Dziekuje z gory za wszelkie propozycje.

    W wielu kantorach mozesz wynegocjowac korzystniejsza cene przy wiekszej
    kwocie (a ta jest wieksza). Przejdz sie po kilku i potarguj sie.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 3. Data: 2003-08-31 08:29:45
    Od: "Alkoholik z US" <s...@u...com.spam won>

    "Robert" <s...@o...pl.invalid> wrote in message
    > o...@n...dialog.net.pl,

    > W wielu kantorach mozesz wynegocjowac korzystniejsza cene przy wiekszej
    > kwocie (a ta jest wieksza). Przejdz sie po kilku i potarguj sie.

    Dokladnie. Ja kilka dni temu sprzedawalem 8K i cena byla 3zl93gr, a
    wynegocjowalem na 3zl97gr...