  • 11. Data: 2009-03-11 19:49:15
    Temat: Re: zbieranie forsy z rynku ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Muszę zachwiać twoją wiarą. Co powiesz jak widzisz jednego leszcza
    > wystawiającego 200 kontraktów, którego zaspokajają grubasy po 1 do 5
    > kontraktów w sekundę? I karawana idzie dalej.
    >
    > kc

    Nie zajmuje się karnetem zleceń. Nie umiem wyciągnąć z tego wniosków, które
    by prowadziły do zarabiania. Co nie znaczy, że nie można. Tylko ja mam taki
    mały rozumek.

  • 12. Data: 2009-03-11 20:15:57
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Mar, 20:27, " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Muszę zachwiać twoją wiarą. Co powiesz jak widzisz jednego leszcza
    > wystawiającego 200 kontraktów, którego zaspokajają grubasy po 1 do 5
    > kontraktów w sekundę? I karawana idzie dalej.
    >
    > kc

    chyba odwrotnie

    Chociaż zawsze jak wystawiam 200, to grubasy myk, myk i poszło. To ja
    następne 200 i znowu myk, myk i poszło.
    Oj niedobre te grubasy :)