  • 1. Data: 2009-08-10 14:54:28
    Temat: [zbanki.prv.pl]
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    co tam nowego?

    1. usunąłem jedno z kont lukasa i jedno citi
    ze względu na bardzo duże kwoty zwolnienia z opłaty
    to dla większości osób nierealne kwoty

    2. bgż już bezpłatny nie jest już jakiś czas,
    koszt 1zł, wtedy zostawiłem, jednak kłóci się
    to z ideą strony więc teraz już został usunięty

    3. zmodyfikowano dane by każdy bank zajmował jedną linijkę

    brakuje pewnych danych, jeżeli ktoś byłby tak miły i podał:
    - metody autoryzacji przelewów: DB, CITI, NORDEA
    - prowizje z obcych bankomatów
    - bezpłatne bankomaty

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-08-10 15:09:52
    Temat: Re: [zbanki.prv.pl]
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    zlotowinfo wrote:

    > brakuje pewnych danych, jeżeli ktoś byłby tak miły i podał:
    > - metody autoryzacji przelewów: DB

    w DB jest taka plastikowa karta TAN z kodami. system internetowy
    wyswietla ci wspolzedne dwoch liczb w systemie captcha,
    ktore nalezy z karty odczytac i przeklikac do przegladarki wprost,
    badz wirtalna klawiaturka.

    > - prowizje z obcych bankomatów
    > - bezpłatne bankomaty

    karta debetowa do konta internetowego dbNet kosztuje 5pln/m-c,
    po wykonaniu 1 transakcji zwracaja oplate miesieczna na koniec
    okresu rozliczeniowego, wyplaty ze wszsytkich bankomatow sa za darmo.

  • 3. Data: 2009-08-10 15:12:09
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    i dwa sznurki ze szczegolami:

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/wiecej_
    o_db_easy_net/l2/karta_internetowa
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/oplaty_
    i_prowizje_ind/l2/oplaty_i_prowizje_ind_3

  • 4. Data: 2009-08-10 15:13:11
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    W BGŻ zlikwidowałem ROR.
    Pozostawiłem konto oszczędnościowe
    i jest bezpłatne.
    Taki oto waszmości myk.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-08-10 18:27:18
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-10 16:54, zlotowinfo wrote:
    > - metody autoryzacji przelewów: DB, CITI, NORDEA
    W Nordei, przelew - nawet w ramach własnych rachunków - trzeba
    potwierdzić 4-cyfrowym kodem z karty-zdrapki.
    > - prowizje z obcych bankomatów
    Nordea - nie wiem jak w Polsce + zagraniczne Nordei bezpłatnie (tylko
    przewalutowanie po kursie banku - kurs nie taki zły)
    Nordea Spektrum - wszystkie w Polsce bezpłatnie + zagraniczne Nordei
    bezpłatne - nie wiem jak zagraniczne nie-Nordei
    > - bezpłatne bankomaty
    Nordea Spektrum - na pewno wszystkie w Polsce i zagraniczne Nordei

    PS Dodatek WOT (web of trust) do Firefoxa wyświetla mi, że "ta strona ma
    złą reputację)

  • 6. Data: 2009-08-10 22:00:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 8/10/09 4:54 PM, zlotowinfo pisze:

    > brakuje pewnych danych, jeżeli ktoś byłby tak miły i podał:
    > - metody autoryzacji przelewów: DB, CITI, NORDEA

    DB karta TAN coś jak w getin czyli po prostu papierowy token

    citi - odbiorcę przy dodawaniu zatwierdzasz kodem sms pozniej juz jest
    zaufany i leci bez kodu

    Nordea - kart kodów jednorazowych jak np w Inteligo na jednej karcie 80
    kodów także starcza na dosyć długo

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2009-08-10 22:03:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sie, 16:54, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    Masz/miałeś rachunki w tych wszystkich bankach ?

  • 8. Data: 2009-08-10 22:20:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > On 10 Sie, 16:54, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > Masz/miałeś rachunki w tych wszystkich bankach ?
    multi sugerowałem się po mbanku
    mile siostra
    db, nordea grupowicze
    pkobp znajomi
    resztę miałem, wątek o porządkach letnich
    (jeszcze nie zdążyłem zamknąć aliora i vw)