  • 1. Data: 2005-08-25 13:41:53
    Temat: zapłata za aukcję eBay przez PayPal
    Od: k...@a...pl

    Witam !

    W pomocy PayPala znalazłem informację, że dla konta Personal Account nie jest
    możliwe przyjmowanie wpłat dokonywanych z pomocą kart płatniczych. Nie wiem
    tylko czy dotyczy to bezpośrednich wpłat czy także sytuacji w której wywyłam
    pieniądze z konta, a środki są ściągane z karty (chyba dla Polaków nie ma na
    razie innej możliwości zasilenia konta w PayPal).

    Jeżeli macie jakieś doświadczenia w tym temacie to:
    Czy sprzedający może przyjąć wpłatę za aukcję na Personal Account, jeżeli środki
    zostały pobrane z karty bankowej?

  • 2. Data: 2005-08-25 16:49:22
    Temat: Re: zapłata za aukcję eBay przez PayPal
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli macie jakieś doświadczenia w tym temacie to:
    > Czy sprzedający może przyjąć wpłatę za aukcję na Personal Account, jeżeli środki

    Tak. Srodki zostana pomniejszone o kwote prowizji za pobranie srodkow z karty
    kredytowej.