  • 1. Data: 2005-08-25 10:58:36
    Temat: reklama mBanku na email....
    Od: gollum <n...@u...pl>

    właśnie dostałem.......

    Subject: Załuż EKONTO i zarabiaj na EMAX Plus!!!

    załamałem się.....

  • 2. Data: 2005-08-25 11:04:20
    Temat: Re: reklama mBanku na email....
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    gollum wrote:
    > właśnie dostałem.......

    > Subject: Załuż EKONTO i zarabiaj na EMAX Plus!!!
    >

    > załamałem się.....

    e tam, nie warto sie zalamywac z powodu takiej pierdoly
    to trzeba sie smiac

    pozdrawiam
    kursor

  • 3. Data: 2005-08-25 11:22:13
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 25 Aug 2005 12:58:36 +0200, na pl.biznes.banki, gollum w wiadomości
    <news:dek88p$obf$1@news.ats.pl> napisał(a):

    > właśnie dostałem.......

    > Subject: Załuż EKONTO i zarabiaj na EMAX Plus!!!

    Ja dostałem z mBanku maila z tematem: "Pożegnaj swój pusty portfel".
    Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że mój TheBat! buntuje się,
    że nieważny jest certyfikat, którym podpisano tego maila.
    Wyświetlił mi sie taki komunikat:

    "Ten certyfikat jest nieważny
    Nie znaleziono wydawcy tego ciągu certyfikatów
    [...wycięte...]
    Wydany dla: mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    Wydany przez: VeriSign Class1 CA Individual Subscriber-Persona
    Not Validated
    Ważny od 30 gru 2004 do 30 gru 2005"

    Co tutaj może być nieważne?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2005-08-25 11:49:00
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    gollum wrote:
    > właśnie dostałem.......

    > Subject: Załuż EKONTO i zarabiaj na EMAX Plus!!!
    >

    > załamałem się.....

    Moze szukaja klientow w segmencie internetowych umyslowych dyslektykow?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-08-25 11:56:13
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Wydany dla: mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    > Wydany przez: VeriSign Class1 CA Individual Subscriber-Persona

    no przeciez masz napisane ;-)

    "Nie znaleziono wydawcy tego ciągu certyfikatów"

  • 6. Data: 2005-08-25 12:25:02
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 25 Aug 2005 13:56:13 +0200, na pl.biznes.banki, gollum w wiadomości
    <news:dekbkq$pee$2@news.ats.pl> napisał(a):

    > no przeciez masz napisane ;-)
    >
    > "Nie znaleziono wydawcy tego ciągu certyfikatów"

    A to co to jest:
    "Wydany przez: VeriSign Class1 CA Individual Subscriber-Persona"?
    Nie wydawca certyfikatu?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2005-08-25 12:36:33
    Od: Michał Szafrański <s...@v...not.found>

    Krzysztof K. Maj wrote:

> [...]
    > Wydany dla: mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    > Wydany przez: VeriSign Class1 CA Individual Subscriber-Persona

    Przecież ci TheBat napisał, nie masz certyfikatu "VeriSign Class1...".
    Zaktualizuj sobie czytnik, albo pobierz ten certyfikat bezpośrednio
    od verisign. Poza tym certyfikat, którym mBank podpisał mail, nie jest
    chyba wiele warty skoro jest opisany jako "Individual Subscriber-Persona
    Not Validated", taki chyba może dostać od Verisign każdy.

    --
    m.

  • 8. Data: 2005-08-25 12:59:36
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Przecież ci TheBat napisał, nie masz certyfikatu "VeriSign Class1...".
    > Zaktualizuj sobie czytnik, albo pobierz ten certyfikat bezpośrednio
    > od verisign.
    https://digitalid.verisign.com/cgi-bin/Xquery.exe?is
    suerSerial=2e465a43dcc231d62f98d1b3cc1b6e35&Template
    =retailCertByIssuer&form_file=../fdf/userQueryResult
    .fdf&qmCompileAlways=yes

  • 9. Data: 2005-08-25 14:05:13
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > A to co to jest:
    > "Wydany przez: VeriSign Class1 CA Individual Subscriber-Persona"?
    > Nie wydawca certyfikatu?

    Nie zauwazyles mojego ";)"? :-)

    Pozatym jest jeszcze: "Not Validated"

  • 10. Data: 2005-08-25 15:16:46
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote in message

    > Ja dostałem z mBanku maila z tematem: "Pożegnaj swój pusty portfel".

    Dla mnie to trochę brzmi jak jakaś grożba.

    Vizvary