  • 1. Data: 2005-12-27 07:52:08
    Temat: zagadka
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    jaki to bank?

    "... informujemy, że w związku ze skróconym czasem rozliczeń w KIR i NBP
    w dniu 30.12.2005 r., zlecenia powyżej 1 miliona zł przyjmowane będą do
    realizacji przez [...] w dniu 30.12.2005 r. wyłącznie do godz. 11:00"

    andy_nek

  • 2. Data: 2005-12-27 08:00:41
    Temat: Re: zagadka
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Andrzej Kłos wrote:

> [...]
    > NBP w dniu 30.12.2005 r., zlecenia powyżej 1 miliona zł przyjmowane
    > będą do realizacji przez [...] w dniu 30.12.2005 r. wyłącznie do godz.

    Zapewne wszyskie banki dla zleceń realizowanych przez SORBNET

  • 3. Data: 2005-12-27 11:15:38
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    VW Bank direct ;) co wygrałem :P ????

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 4. Data: 2005-12-27 12:03:53
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):
    > VW Bank direct ;) co wygrałem :P ????

    no ten 1 milion, ale mogłem go wysłać 30.12 o 12:00, tak więc zapomnij ;)

    swoją drogą to ciekawe, czy jest ktoś/coś, kto/co w tym banku trzyma
    1.000.000

    andy_nek

  • 5. Data: 2005-12-27 12:22:00
    Od: "Titus_Andronicus" <m...@w...pl>

    > swoją drogą to ciekawe, czy jest ktoś/coś, kto/co w tym banku trzyma
    > 1.000.000

    Ja tszymam bo mam zaufanie do VW banku i samochodów.

    jk

  • 6. Data: 2005-12-27 22:25:30
    Od: Krzysztof <k...@s...com>

    Titus_Andronicus wrote:

    > Ja tszymam bo mam zaufanie do VW banku i samochodów.

    Chyba samohoduf ;)

    K.

  • 7. Data: 2005-12-29 12:12:25
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > KIR i NBP w dniu 30.12.2005 r., zlecenia powyżej 1 miliona zł
    > przyjmowane będą do realizacji przez [...] w dniu 30.12.2005 r.

    VW :-)

    witrak()