  • 1. Data: 2007-03-02 08:35:14
    Temat: wynagrodzenie doradców kredytowych
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    w jaki sposob są wynagradzani doradcy kredytowi w expanderze lub OF?

    moze sie ktos orientuje...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-03-02 08:54:15
    Temat: Re: wynagrodzenie doradców kredytowych
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-02 09:35, RobertS stwierdził, że:
    > w jaki sposob są wynagradzani doradcy kredytowi w expanderze lub OF?

    AFAIK to część (większość?) z nich jest na DG i żyją wyłącznie z
    prowizji. Jeśli Ci bardzo zależy - mogę podpytać.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2007-03-02 09:04:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > AFAIK to część (większość?) z nich jest na DG i żyją wyłącznie z
    > prowizji. Jeśli Ci bardzo zależy - mogę podpytać.

    byłbym dźwięczny, temat mnie trochę interesuje, poza tym jak są
    skonstruowane prowizje?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-03-02 10:08:31
    Od: z...@p...onet.pl

    Podam ogolny trend niekoniecznie w 100% zgodny z dwiema wspomnianymi firmami.
    Obie jednak maja grupy bankow: najczesciej trzy. I tak prowizja za kredyt w
    pierwszej grupie jest najwyzsza, w drugiej nizsza, w trzeciej prawie zadna.
    W Expanderze zatrudniano na umowe o prace z minimalnym wynagrodzeniem
    podstawowym.

    W mniejszych firmach bywa, ze doradca dostaje taka sama prowizje niezaleznie od
    tego jaki bank poleci. I to wydaje mi sie jest gwarancja niezaleznosci takiego
    doradcy.

  • 5. Data: 2007-03-02 10:25:51
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > pierwszej grupie jest najwyzsza, w drugiej nizsza, w trzeciej prawie zadna.
    no to doradca byl dosc mocno ukierunkowany na konkretna grupe bankow,
    niespecjalnie bylo to dla klienta korzystne ;-(

    > W Expanderze zatrudniano na umowe o prace z minimalnym wynagrodzeniem
    > podstawowym.
    a jak jest w Domu Kredytowym NOTUS? moze jakies doswiadczenia lub wiedza
    w tym temacie?

    > W mniejszych firmach bywa, ze doradca dostaje taka sama prowizje niezaleznie od
    > tego jaki bank poleci. I to wydaje mi sie jest gwarancja niezaleznosci takiego
    > doradcy.

    z pewnoscia...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-03-02 20:00:37
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > a jak jest w Domu Kredytowym NOTUS? moze jakies doswiadczenia lub wiedza w
    > tym temacie?

    podobno 0,8% - w każdym bądź razie tyle mi proponowali

    Darek

  • 7. Data: 2007-03-02 21:32:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-02 11:25, RobertS stwierdził, że:
    > a jak jest w Domu Kredytowym NOTUS? moze jakies doswiadczenia lub wiedza
    > w tym temacie?

    Na 100% DG, wynagrodzenie jest procentem (AFAIK w okolicach 1 -
    musiałbym to potwierdzić w poniedziałek) od wolumenu uruchomionych kredytów.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl