  • 1. Data: 2007-03-01 23:38:05
    Temat: jak odnaleźć rachunek
    Od: " madali" <m...@g...pl>

    Witam
    Zwracam się z prośbą o odpowiedź jak odnaleźć rachunek bankowy zmarłego wuja ,
    po którym jestem jedną ze spadkobierców.Odbyła się sprawa o stwierdzenie
    nabycia spadku , teraz będzie następna o dział spadku. Rachunek bankowy
    istnieje jednak brak jest dokumentów.
    Druga sprawa to opieka nad osobą ubezwłasnowolnioną finansami, której
    zarządzał zmarły. Wiadomo, że miała starą książeczkę PKO z wkładem, ale nie
    wiadomo co się z nią stało. Jak odnaleźć tą książeczkę, pytałam w banku PKO BP
    i nie odnaleźli a z notatek zmarłego i twierdzenia osoby , którą się opiekował
    wynika, że jest.
    Nie wiadomo jak te konta zidentyfikować i dołączyć do masy
    spadkowej.Dlatego bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam. M.