  • Data: 2003-01-03 20:37:04
    Temat: wpłata w pkobp na inteligo
    Od: "carlos" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tydzień temu chciałem wpłacić kasę na konto w inteligo w największym oddz.
    pkobp w Gorzowie Wlkp.
    Pani w okienku widząc numer konta (co prawda stary, ale
    ważny do kwietnia) zrobiła taka minę jakbym jej jakiś sprośny żart
    powiedział. Stwierdziła, że to niemozliwe, pobiegła po szefową i dopiero po
    kilkunastu minutach ich usilnych poszukiwań,a moich usilnych naleganiach
    postanowiły wpisać jednak ten numer do komputera....... i zakrzyknęły: o!
    weszło!.......... A prosiłem od razu - "niech pani spróbuje, na pewno
    wejdzie..."

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl