  • 1. Data: 2007-10-14 16:36:29
    Temat: Re: w jakim banku konto osobiste - jakie i gdzie.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    monika napisał(a):
    > co mozecie poradzic?

    Ja bym polecil CitiDirect. Co prawda nie spelnia wszystkich wymagan ale
    jest obecnie jednym z nalepszych kont na rynku (w polaczeniu z kontem
    oszczednosciowym Citi i ich karta kredytowa).

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-10-14 16:44:26
    Temat: w jakim banku konto osobiste - jakie i gdzie.
    Od: "monika" <m...@g...pl>

    sporo czytalam i grupe i ofert bankow, w niektorych brak jest dokladnych
    wyszczegolnien. sadze, ze tu znajde opinie uzytkownkow, a o taka mi chodzi.
    zapoznalam sie z propozycjami dla Hankiela, ktor zalozyl podobny temat- ale
    postwail inne warunki.
    powiem tak, mam zalozone zlote konto w pkobp, wplywy okolo 6-7 tysiecy netto
    na konto miesiecznie. moje oplaty za prowadzenie konta wynosza 16.50 zl
    miesiecznie. dotychczas rekompensowalam sobie te koszty spora iloscie zlecen
    stalych/okolo 20 stalych zlecen/, moglam bowiem dokonywac modyfikacji
    zlecenia , tworzenia nowych zlecen za darmo. korzystam bardzo duzo z
    bankowosci elektronicznej, dzieki ktorej praktycznie wszytsko co dotyczy
    przelewow robie przez internet. nie ponosze oplat za uslugi bankowosci
    elektronicznej. obecnie tez tak jest, ale coraz czesciej nie moge wykonywac
    transacji, bo... przerwa techniczna, bo cos tam jesszcze.
    ale ad rem:

    moje wymagania:
    - jak najnizsze oplaty za prowadzenie konta
    - uslugi bankowosi elektronicznej darmowe
    - zlecenia stałe do roznych bankow darmowe
    - mozliwosc wydania kilku kart do jednego rachunku
    -karta debetowe za darmo
    -karty kredytowe z dosc niska oplata lub wcale
    - byloby dobrze, gdyby w ramavh posiadanego konta proponowane bylo jakies
    ubezpieczneie /podobno ma cos takiego pekao sa/

    co mozecie poradzic?

  • 3. Data: 2007-10-14 17:11:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    monika napisał(a):
    > a proponuje on kilka kart i jakies ubezpieczenie jak pekao sa? co przemawia
    > za tym, ze proponujesz ten bank?

    Ale dokladnie o jakie ubezpieczenie chodzi ? Sprzedaja jakies dodatkowe
    ubezpieczenie na zycie czy cos. Nie uzywam.

    Proponuje ten bank poniewaz jestem z niego zadowolny jako klient. Przy
    wplywach min. 5k/miesiac konto jest calkiem darmowe, tak samo karta.
    Bezplatne wyplaty z bankomatow Citi oraz Euronet + jedna darmowa wyplata
    z dowolnego bankomatu w kraju. Bardzo dobre % na koncie
    oszczednosciowym, jedna z lepszych KK na rynku (np. oferuje spore znizki
    w wielu sklepach, w ktorych kupuje i dzieki temu mozna fajnie
    zaoszczedzic). W dodatku obsluga jest na calkiem niezlym poziomie.

    Minusy : troche toporny system online ale bywaja tez gorsze i srednio
    wygodne robienie przelewow do nowych odbiorcow.

    Co do kilki kart to prawde mowiac nie wiem. Te karty maja byc dla kogos
    innego ? Ja z konta korzystam sam i karte mam jedna (debetowa). W
    przypadku KK na pewno mozliwe jest wydanie kilku dodatkowych kart
    kredytowych (polaczonych limitem z karta glowna).

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-10-14 17:14:02
    Od: "monika" <m...@g...pl>

  • 5. Data: 2007-10-14 17:22:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    monika napisał(a):
    > gdzie mozna poczytac o tych znizkach? jesli mozesz podesli linka, bo na ich
    > stronie nie znalazlam

    Jest w dziale kart kredytowych. Program rabatowy sie to chyba nazywa.
    Niestety nie mam aktualnie dostepu do www wiec nie moge podeslac linka.

    > tak, maja byc dla pelnoletnich synow

    Niestety nie umiem odpowiedziec.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-10-14 17:23:07
    Od: "monika" <m...@g...pl>

  • 7. Data: 2007-10-14 19:19:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > generalnie w porownaniu z systemem Citi to lukas jest I Liga :)

    No wlasnie, jak wyglada system online Lukas'a ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-10-14 19:27:11
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "monika" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > gdzie mozna poczytac o tych znizkach? jesli mozesz podesli linka, bo na
    > ich stronie nie znalazlam

    www.online.citibank.pl - > karty -> plan rabatowy

    poza tym, nie musisz miec i karty kredytowej i konta w jednym banku,
    faktycznie w temacie kart citi jest elastyczne, ale jesli o konto chodzi to
    proponuje Lukas Bank (lukas.pl)
    dokladnie wersje eKonto Pro
    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_epro.asp
    przy saldzie 5tys praktycznie za nic nie placisz
    a na korzystaniu karta VE mozna jeszcze zyskac :) wiec oplate roczna 12zl
    mozna pominac
    obecnie oprocentowanie RORu 3%
    logowanie przy pomocy TOKENu, ktorego dostaniesz gratis,
    generalnie w porownaniu z systemem Citi to lukas jest I Liga :)
    a o ubezpieczeniach masz tutaj
    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_ubezpieczenia.a
    sp

    system rabatowy do KK Lukasa
    http://klubmaxima.pl/

    polecam i pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-10-14 19:53:41
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > No wlasnie, jak wyglada system online Lukas'a ?

    wzorcowo :)
    jest token, sa ubezpieczenia, sa darmowe bankomaty bzwbk i euronet, jest 3%
    na zwyklym ror (4% na dodatkowym rachunku).
    debet w kilka minut, bezplatna pomoc techniczna (ślusarz, hydraulik,
    elektryk itp)
    oczywiscie opisuje wersje http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_epro.asp
    bo jest wersja "podrozne" z bankomatami na calym swiecie po 1zl

    a interfejs intuicyjny(sposrod obslugiwanych przeze mnie mbank i multi to
    lukas ma najlepszy), podobno taki jak w vw

    zreszta nawet jak poszperasz w temacie np biur maklerskich to spotyka sie
    opinie na temat jakiegos biura z dopiskiem (prawie jak lukas wsrod ror) wiec
    o czyms to swiadczy,
    polecam

  • 10. Data: 2007-10-14 19:57:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > wzorcowo :)
    > jest token, sa ubezpieczenia, sa darmowe bankomaty bzwbk i euronet, jest 3%
    > na zwyklym ror (4% na dodatkowym rachunku).

    Ja zamiast tokena preferuje akurat hasla sms. Telefon mam zawsze przy
    sobie. Co do trzymania kasy na ror to trzymam tam niewiele, place
    przewaznie KK i raz w miesiacu wyciagam na z plate z rachunku
    oszczednosciowego. Aczkolwiek w sumie 3% czy 4,5% to przy takich kwotach
    jakie tam posiadam nie robi jakiegos wiekszego wrazenia.

    Poczytam sobie jutro jak bede mial dostep do www.

    > a interfejs intuicyjny(sposrod obslugiwanych przeze mnie mbank i multi to
    > lukas ma najlepszy), podobno taki jak w vw

    Niemozliwe :) Dla mnie Multibank to szczyt wygody.

    --
    Mithos