  • 1. Data: 2002-06-20 19:08:27
    Temat: vc multibank
    Od: "Robert" <r...@i...com>

    witam
    Pisaelem o mojej przygodzie z multibankiem dot. visa classic.
    A wiec ...
    Sprawa wyglada tak :

    otworzylem konto 12 marca.
    w marcu wplywy < 1000
    kwiecien >1000 zl (w czesciach)
    maj >1000 (w czesciach)
    czerwiec >1000 (w kawalkach, przed 12-ym czerwca kiedy skaldalem wniosek)

    Zadzwonilem.. i kazalem wyjasnic sytuacje i zadzwonila do mnie po
    2 dniach pani z centrum kart.
    Jak zloze wniosek 2 -ego lipca dostane karte.
    Licza miesiace kalendarzowe... fakt ze i tak wplywow zmniejszyc w czerwcu
    zeby byly < 1000 zl nie moge (bo juz sa ponad 1000 zl ) i konto
    istnieje > 3mmiesiace..

    Cieakwe, co nie? :-)
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2002-06-20 19:37:59
    Temat: Re: vc multibank
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Są to tylko pewne wymagania wstępne(formalne). Nawet po ich spełnieniu możesz
    nie otrzymać karty VC i bank nie poda Ci przyczyny.

    Cześć

  • 3. Data: 2002-06-20 19:54:58
    Od: "Robert" <r...@i...com>

    to sie wkurze i to mocno :(
    Powiedziala ze przy *moich* parametrach dostane karte.

    Czas pokaze.

    Robert