  • 1. Data: 2004-04-29 05:12:04
    Temat: Rezygnacja z KK Visa Electron mBanku cz.II
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Karta jest ważna przez 3 lata. Więc nawet gdybym zrezygnował z karty, to i
    tak będę musiał zapłacić za 2 kolejne lata 2x28PLN. Tak powiedziała mLinka,
    a ekspert był niedostępny. Czy tak jest rzeczywiście? A gdybym "zgubił"
    karte? Albo zastrzegł i poprosił o niewznawianie?
    Kurczę chcę się uwolnić od tej karty w mirę możliwości bez opłat. Da radę?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2004-04-29 07:59:01
    Temat: Re: Rezygnacja z KK Visa Electron mBanku cz.II
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Karta jest ważna przez 3 lata. Więc nawet gdybym zrezygnował z karty, to i
    > tak będę musiał zapłacić za 2 kolejne lata 2x28PLN. Tak powiedziała
    mLinka,

    widze ze mbank chce zrobic wynik finansowy nawet po trupach, a najlepiej
    korzystjac z niewiedzy i wciskajac kit - byle tylko wydrapac te kilka
    zlotych do lepszego bilnsu

    >Czy tak jest rzeczywiście?

    nie - to jest falsz

  • 3. Data: 2004-04-29 15:33:42
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.
    >
    > Karta jest ważna przez 3 lata. Więc nawet gdybym zrezygnował z karty,
    > to i tak będę musiał zapłacić za 2 kolejne lata 2x28PLN. Tak
    > powiedziała mLinka, a ekspert był niedostępny.

    Zadzwoń jeszcze z parę razy, bo dziewczyny z mLinii nie raz opowiadały
    różności. Może jej się zdawało że pytasz o rezygnację z _odnowienia_ karty.
    Opłata 28 zł jest za każdy kolejny rok. IMHO - zatrzeż kartę i koniec, nie
    będzie dalszych opłat.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-04-30 06:40:04
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > mLinka,
    >
    > widze ze mbank chce zrobic wynik finansowy nawet po trupach, a najlepiej
    > korzystjac z niewiedzy i wciskajac kit - byle tylko wydrapac te kilka
    > zlotych do lepszego bilnsu

    nie to nie tak. Jak znam zycie to mLinka nie znala odpowiedzi na to pytanie,
    wiec zdolna dziewczyna (chlopak) przeanalizowala mozliwe
    odpowiedzi, po czym wybrala te, ktora jest najbezpieczniejsza bo jesli nawet
    jest bledna (znaczy nie trzeba placic) to jest to optymistyczna wiadomosc
    dla klienta. prawda ?

    MarcinP

  • 5. Data: 2004-04-30 06:49:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    nawet
    > jest bledna (znaczy nie trzeba placic) to jest to optymistyczna wiadomosc

    Witam.

    Zadzwonilem po raz drugi. Oooooooooooo, jak karty kreytowe, to ja odrazu
    przelacze do eksperta ;) Ekspert podyktowal tresc pisemka o wypwiedzeniu
    umowy kredytowej i potwierdzil bezplatnosc imprezy ;)

    Pozdrawiam
    Maciej Loret