  • Data: 2005-02-01 10:07:32
    Temat: u nas tak jest
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ctni95$dgr$1@inews.gazeta.pl...
    > Olewanie stalych klientow jest ostatnio nagminne, czy to operatorzy gsm,
    czy
    > banki... Ciekawe jakie to ma uzasadnienie?
    > Czyzby wochodzono z zalozenia, ze ludziom nie chce sie zmieniac dostawcy
    > uslug/produktow i raz zlowieni pozostana w sieci/banku na zawsze?

    dokladnie, olewanie stalych klientow, ktorzy to sa moim zdaniem lepsi od
    nowych klientow, a jednak nam starym klientom nic sie nie oferuje, Oni chca
    zdobyc nowych klientow wlasnie takimi przekaskami, dla mnie to idiotyzm bo
    stary klient zostanie a nowy ucieknie.
    Czyli wychodzi na to ze lepiej byc ciagle nowym klientem.