  • Data: 2005-02-01 10:29:32
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > Masz słabe rozeznanie w cenach kart. Biorąc pod uwagę ceny
    > standardowe, to te 58 PLN to nie jest dużo. Tyle, że korzystając z
    > nieustannych promocji w innych bankach można mieć KK za darmo nie
    > wysilając się zanadto.

    Masz rację, koszt wydania karty może być 0 zł, ale karta nie jest za darmo
    :DD
    Zawsze są jakieś opłaty dodatkowe np: W City obowiązkowe ubezpieczenie, w
    innych bankach do karty musi być rachunek, które tez jest płatny nie
    wspominam o oprocentowaniu i grace period ...itd itd.... uwierz mi, mBank
    ma natańsze karty na rynku.... :)
    Jeśli chodzi o nie wysilanie się to fakt, można zmieniać karty jak
    rękawiczki, ale sumując czasy oczekiwania/rezygnmacji/wyrabiania zjedz ci
    co najmniej miesiac rocznie.
    A tak się składa że rozeznanie to ja.... ehhh never mind :)

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]